דיווחים: HTC שוקלת לרכוש את webOS מ-HP

שמה של יצרנית הטלפונים החכמים HTC הוזכר בסוף השבוע כמועמדת הנוכחית לרכוש את מערכת ההפעלה webOS מחברת HP, לאחר שסמסונג הכחישה את כוונתה לעשות כן ● שר וואנג, יושבת הראש של HTC: "השקענו בכך מחשבה ודנו בכך באופן פנימי, אבל אנחנו לא נעשה שום דבר באופן אימפולסיבי"

שמה של יצרנית הטלפונים החכמים HTC הוזכר בסוף השבוע כמועמדת הנוכחית לרכוש את מערכת ההפעלה webOS מחברת HP, לאחר שסמסונג (Samsung) הכחישה את כוונתה לעשות כן.

HTC מייצרת כיום טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android), אך היא אמורה להיות בין הראשונות שתשיק טלפונים המבוססים על מערכת ההפעלה חלונות פון 7 מבית מיקרוסופט (Microsoft). עם זאת, HTC משלמת למיקרוסופט כ-5 דולרים עבור כל טלפון מבוסס אנדרואיד שהיא שולחת לחנויות, לאחר שהייתה הראשונה לחתום עם ענקית התוכנה על הסכם רישוי, לאחר שזו תבעה אותה בגין הפרת זכויות יוצרים בגלל השימוש באנדרואיד.

שימוש ב-webOS יוכל לאפשר ל-HTC לחסוך עלויות וכן להגן על עצמה במקרה בו גוגל (Google) תעדיף את הטלפונים של מוטורולה (Motorola), לאחר שרכשה את חטיבת הניידות שלה.

שר וואנג, יושבת הראש של HTC התייחסה לנושא בראיון לעיתונות בטייוואן ואמרה, כי "השקענו בכך (ברכישה של webOS. צ.ק.) מחשבה ודנו בכך באופן פנימי, אבל אנחנו לא נעשה שום דבר באופן אימפולסיבי. אנחנו יכולים להשתמש בכל מערכת הפעלה שאנו רוצים. אנחנו יכולים לעשות דברים בנדבך השני והשלישי של מערכת ההפעלה שמבדלים אותנו מהיריבים. הכוח שלנו הוא בהבנת מערכת ההפעלה, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לייצר מערכת הפעלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים