פרטנר צפויה לפטר מאות עובדים

החברה ציינה כי אינה מתכוונת לפטר עובדי שירות, וכי אלה שיפוטרו יהיו מאגפים אחרים בחברה ● יצוין, כי ברבעון האחרון ירד הרווח של פרטנר בכ-30% והסתכם בכ-205 מיליון שקלים ● מפרטנר נמסר, כי "כחלק מהתנהלותה העסקית השוטפת פרטנר בוחנת מעת לעת את מבנה ההוצאות, לרבות נושא כוח האדם בחברה"

החגים הקרובים לא יהיו כל כך שמחים עבור עובדי חברת הסלולר פרטנר, שהחליטה לבחון פיטורים של מאות עובדים לאחר החגים. החברה ציינה כי אינה מתכוונת לפטר עובדי שירות, וכי אלה שיפוטרו יהיו מאגפים אחרים בחברה. הסיבה לפיטורים המתוכננים, לדברי החברה, היא כי "כחלק מהתנהלותה העסקית השוטפת פרטנר בוחנת מעת לעת את מבנה ההוצאות, לרבות נושא כוח האדם בחברה".

ראוי לציין כי כרגע פרטנר היא חברת הסלולר הגדולה בישראל מבחינת כוח האדם, ובחברה מועסקים כ-7,500-8,000 עובדים. בסוף 2010 הועסקו בחברה כ-6,800 עובדים, והחברה הודיעה כי החליטה להגדיל את מצבת כוח האדם שלה לכ-7,750 עד סוף 2011. בעקבות תלונות של צרכנים על זמני המתנה ארוכים ופגיעה ברמת השירות, הודיעה החברה בתחילת 2011, גם כי היא מגייסת ומכשירה כ-700 נציגי שירות חדשים, בד בבד עם קיצוצים ופיטורים של כ-150 עובדים, שהסבירה אותם בהתייעלות פנימית.

בשנה האחרונה, לאור התגברות התחרות והשינויים הרגולטוריים בעקבות צעדיו של משרד התקשורת, בראש השר משה כחלון, נראה כי הנהלת החברה מוטרדת מהתוצאות הכספיות שהציגה בשני הרבעונים הראשונים של השנה, שהיו טובות פחות משל מתחרותיה. למרות שהציגה רווח של 205 מיליון שקלים ברבעון האחרון, הוא מהווה ירידה של כ-30%, ולראשונה גם הוחלט על אי חלוקת דיווידנדים ברבעון זה, כנראה גם לאור ההשקעות הגדולות שהחברה מתמודדת איתן בתקופה זו, כמו שדרוג הרשת שלה והמיזוג עם 012 סמייל. הקשיים שאיתם מתמודדת החברה אף התבטאו בירידה של 40% בערך מניותיה בשנה האחרונה.

אי אפשר גם שלא לציין את הקשיים אליהם נקלע אילן בן דב, בעל השליטה בחברה, שבוודאי משפיעים על החלטת ההנהלה לשפר את ביצועיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים