לנובו ישראל תפטר 15 מעובדיה – 40% ממצבת כוח האדם שלה

הפיטורים בישראל הם חלק ממהלך עולמי של החברה לצמצום כוח האדם שלה ולקיצוץ במשכורותיהם של המנהלים ● אמנון אלמוג, מנכ"ל הסניף של לנובו בארץ, עזב את תפקידו, אולם ימשיך לשמש כיועץ לחברה ● סיגל אלבאום מונתה לאחראית על פעילותה של לנובו בישראל

לנובו ישראל צפויה לפטר בקרוב 15 עובדים, שהם 40% ממצבת כוח האדם בסניף הישראלי שלה – כך נודע לאנשים ומחשבים. פיטורים אלה הם חלק מצמצומים שעורכת יצרנית המחשבים גם בסניפים אחרים שלה ברחבי העולם. במסגרת שינויים אלה עזב גם אמנון אלמוג, ששימש כמנכ"ל לנובו ישראל מאז היווסדה, ב-2005. עם זאת, אלמוג ישמש בחודשים הקרובים כיועץ שלהחברה. על פעילות הסניף תהיה אחראית מעתה סיגל אלבאום.

מלנובו נמסר, כי "החברה משלימה מהלך של ארגון מחדש, כדי לשפר את המיקוד, הסינרגיה וכושר התחרות של החברה, ובאותה העת להגביר את יעילותה ולבסס את איתנותה העתידית. המבנה הארגוני החדש בא לידי ביטוי, בין היתר, בצמצום דרגי הניהול". עוד נמסר מהחברה, כי המהלך "צפוי לפשט את המורכבות הארגונית ואת תהליכי העבודה, והוא יאפשר מענה מהיר ויעיל יותר לצרכי לקוחותינו".

על פי לנובו, השינוי מבוצע "במסגרת העברת האחריות העסקית מרמת המדינה והאזור לרמת מנהל היחידה העסקית האירופאית. כפועל יוצא מכך, עוברים חלק מתפקידי מנכ"ל לנובו ישראל, לרמה זו".

לנובו דיווחה בדו"חות הכספיים שלה, שפורסמו לאחרונה, על הפסדים רבעוניים. בינואר השנה אף הודיעה החברה, כי היא תפטר 2,500 עובדים, תקצץ במשכורות המנהלים ותארגן מחדש את הפעילות שלה.

מלנובו ישראל לא נמסרה תגובה רשמית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים