נמצא מחליף לרלי מרידור ז"ל: מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות, ימונה למשנה למנכ"ל בנק ירושלים

טייר יחל את תפקידו החדש ב-15 בספטמבר, וימשיך ככל הנראה את פרויקט הענק אותו הובילה מרידור לשדרוג מערכות המיחשוב הישנות של הבנק ובניית ערוצים ללקוחותיו ● טרם מונה לו מחליף באלעד מערכות

מיכאל טייר, מנכ"ל אלעד מערכות, הודיע הבוקר (ה'), כי הוא פורש מתפקידו לאחר שלוש שנים וחצי. הסיבה לפרישה היא מינויו של טייר למשנה למנכ"ל ומנהל חטיבת המשאבים בבנק ירושלים – תפקיד אותו מילאה עד לאחרונה רלי מרידור ז"ל, שנפטרה באופן פתאומי בתחילת החודש.

טייר (58) הגיע לאלעד מערכות ב-2008, לאחר כשלוש שנים כסגן נשיא בחטיבת השירותים הפיננסיים באמדוקס (Amdocs). הוא יחל את תפקידו החדש ב-15 בספטמבר, ויחליף כאמור את רלי מרידור, שמילאה את התפקיד במשך כשנה. מרידור נחשבה לאחד המנמ"רים המוכשרים והמצליחים ביותר בשוק. היא נכנסה לתפקידה בבנק ירושלים לאחר שפרשה מדואר ישראל. מרידור גויסה על ידי בעלי הבנק, בין היתר כדי להוביל פרויקט ענק של שדרוג מערכות המיחשוב הישנות שלו ובניית ערוצים ללקוחותיו – פרויקט אותו ככל הנראה ימשיך כעת מיכאל טייר.

יואש  טרוקמן, יו"ר קבוצת אלעד, אשר מכהן כמנכ"ל הזמני של אלעד מערכות: "אנו מודים למיכאל על תרומתו להתפתחותה והתעצמותה של אלעד מערכות, אשר הכפילה בשלוש השנים האחרונות את מחזור העסקים שלה ונכנסה לתחומים חדשים ומאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. המנכ"ל החדש שימונה בהקדם, ימשיך להוביל את אלעד בדרך החותרת למצוינות ומעמידה את טובת לקוחותיה במקום הראשון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים