מור איירין ברסקי: "אולי האל היה צריך אותה לפרויקט חשוב שם למעלה, אבל למה עכשיו?"

"לא אשכח את השיחות בלילות, את הפתרונות המיוחדים שמצאנו יחד ואת ההתייעצויות על מו"מ באמצע ישיבה עם גורמים מחו"ל", סופדת מור איירין ברסקי, יועצת עצמאית, לונגטרם, לרלי מרידור ז"ל

"קשה לי לדבר על רלי בזמן עבר. מרגע שקיבלה אותי לעבודה, ואפילו אחרי שעזבתי את החברה, היא היתה יותר מבנאדם – היא היתה מלאכית", סופדת מור איירין ברסקי, יועצת עצמאית, לונגטרם, לרלי מרידור ז"ל שנפטרה בשבוע שעבר. "אין אנשים כאלה. רלי תמיד ראתה הכל מלמעלה, באופן מאוד אובייקטיבי. היא גם היתה פוליטיקאית ישרה כמו סרגל. אוי, כמה שהערצתי את האישה הזו. פעם אפילו אמרתי לה שאם היא תחליט לרוץ לבחירות כאלה או אחרות – אני מאחוריה".

"עבדנו קשה במשך הרבה שעות", מוסיפה איירין ברסקי. "אפילו נסענו הביתה לפעמים, כדי להביא את הילדים הקטנים ולעשות להם חדר משחקים עם הבובות של המתכנתים. לא אשכח את השיחות בלילות, את הפתרונות המיוחדים שמצאנו יחד, את ההתייעצויות על מו"מ באמצע ישיבה עם גורמים מחו"ל, את הפיצה והכנפיים שכל כך אהבה, את החיוך התמידי שהוחלף בהבעת הפנים שהיתה שמורה רק לי כשניסיתי להציע משהו 'מחוץ לקופסה'. רלי נתנה לי את הצ'אנס להציג את הפתרונות, ותמיד עמדה מאחורי כשצריך היה לשכנע אחרים".

"תמיד אזכור את הקשר הטוב עם האנשים בפרויקט – גם אלה מחו"ל, כדי שירגישו טוב בארץ ולא יפחדו. הטיולים, המפגשים בימי שישי בערב בתורנויות בבתים עם האורחים… רלי היתה אדם פתוח לדברים חדשים – כזו שיודעת להתנהל בארגונים גדולים וכבדים, תוך שמירה על יחסי חברות טובים עם כולם. אפילו אחרי שהיא עזבה, שמרנו על קשר. היא היתה מתקשרת לשאול אם אני מסתדרת בעסק שלי וסייעה לי קצת בעבודות ייעוץ. היא תמיד שאלה אם צריכה עזרה בעסק… נשמה גדולה!".

"אולי האל היה צריך אותה לפרויקט חשוב שם למעלה, אבל למה עכשיו?".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים