ואלינור הטמיעה בסלקום מערכת של אורקל לניטור בסיסי נתונים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

Oracle Enterprise Manager היא מערכת שפועלת בצורה פרו-אקטיבית לניטור ולניהול בסיסי הנתונים, וכן לטיפול בזמינות ובביצועים שלהם ● המערכת מזהה מראש אירועים חריגים בבסיסי הנתונים ומתריעה עליהם, וכן מאפשרת לזהות ולסווג עומסים בזמן אמת, למצוא את מקור העומס ואף להחיל תיקונים וכיוונונים אוטומטיים, כדי לוודא שהעומס מחולק כראוי

ואלינור הטמיעה בסלקום מערכת של אורקל (Oracle) לניטור בסיסי נתונים, בפרויקט שהחל לפני ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

Oracle Enterprise Manager היא מערכת שפועלת בצורה פרו-אקטיבית לניטור ולניהול בסיסי הנתונים, וכן לטיפול בזמינות ובביצועים שלהם. בסיסי הנתונים של סלקום אף הם מתוצרת אורקל.

מספר הלקוחות של סלקום עומד על יותר משלושה מיליון והיא מפעילה מאות בסיסי נתונים התומכים במגוון הפעילויות מולם. מדי יום מתבצעות בבסיסי הנתונים של סלקום עשרות מיליוני טרנזקציות של עיבוד מידע מקוון, כולל שליפת מידע כמענה לשאילתות מורכבות ממשתמשים עסקיים.

המערכת מזהה מראש אירועים חריגים בבסיסי הנתונים ומתריעה עליהם, ובכך עוזרת למנהלי בסיסי הנתונים בסלקום לאתר ולפעול במהירות על מנת לטפל בכל תקלה, בעיה או השבתה בלתי צפויה. בנוסף, המערכת מאפשרת לזהות ולסווג עומסים בזמן אמת, למצוא את מקור העומס ואף להחיל תיקונים וכיוונונים אוטומטיים, כדי לוודא שהעומס מחולק כראוי.

לדברי יום טוב גבאי, מנהל תחום בסיסי הנתונים בסלקום, "בסיסי הנתונים שלנו מהווים את התשתית הקריטית ביותר לפעילותה התקינה של החברה. אנחנו חייבים להיות עירניים תמידית על מנת לוודא שבסיסי הנתונים שלנו מתפקדים היטב". גבאי הוסיף, כי "המערכת מסייעת לנו לשמור על רמת השירות הגבוהה שה-IT מספק ללקוחות החברה – הפנימיים (משתמשי ה-IT – י.ה.) והחיצוניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים