נועם הנגבי, לשעבר מנמ"ר בנק דיסקונט, פורש מהבנק לאחר 11 שנים

הנגבי החליט לסיים את תפקידו בבנק אחרי שכיהן כמנמ"ר במשך עשור, ולאחר מכן מונה לראש החטיבה הקמעונאית ● מקורביו הסבירו את הפרישה בכך שהוא לא מצא בתפקידו כראש החטיבה הקמעונאית של בנק דיסקונט את מקומו ● מהנהלת הבנק לא נמסר מי יחליף את הנגבי

נועם הנגבי, לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות ומערכות המידע של בנק דיסקונט, הודיע אתמול (א') על החלטתו לסיים את עבודתו בבנק. זאת, לאחר שכיהן בתפקיד במשך עשור, ובסך הכול עבד בבנק 11 שנים.

הוא סיים את תפקידו כמנמ"ר הבנק במרץ השנה ומונה לראש החטיבה הקמעונאית של הבנק במקומו של ישראל דוד, שעבר לנהל את ויזה כ.א.ל. במקומו של הנגבי מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט שי ורדי.

מקורביו של הנגבי העריכו בעבר, כי פרישתו של הנגבי צפויה, מאחר שהוא לא מצא את מקומו אחרי שסיים את תפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות של הבנק. זאת, למרות העובדה שהחטיבה הקמעונאית שבראשה עמד עד לפרישתו מהבנק היא אחת החטיבות היותר מרכזיות שלו.

הנגבי מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות ומערכות המידע של בנק דיסקונט ביולי 2000, במקומו של ד"ר מנחם גוטרמן. לפני כן הוא כיהן כמנכ"ל חברת הכבלים ערוצי זהב, שבינתיים התאחדה עם יתר חברות הכבלים להוט (HOT). בין היתר, הוביל הנגבי את פרויקט ההתנתקות מהמיינפריים וההקמה מחדש של כל תשתיות המיחשוב של הבנק. מדובר באחד מפרויקטי המיחשוב הגדולים והיקרים ביותר שנעשו בעשור האחרון במגזר הפיננסי בישראל. הוא היה רצוף משברים, עליות וירידות, אך לבסוף הצעיד את בנק דיסקונט כמה דורות קדימה בכל הקשור למערכות מידע ומיחשוב.

בשנת 2009 דורג הנגבי במקום התשיעי ברשימת מקבלי השכר הגבוה ביותר במגזר ההיי-טק וה-IT, ושכרו החודשי עמד על 239 אלף שקלים.

מהנהלת בנק דיסקונט לא נמסר מי יחליף את הנגבי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים