מארק הארד, אורקל: "בעקבות רכישת Pillar אנו יכולים לספק ביצועים במהירות של פי 10 עם עשירית משטח האחסון"

"האם אנחנו רציניים לגבי אחסון? אני מקווה שההרגשה היא שכן. יש לנו כעת משפחה שלמה של יכולות בתחום הזה עם מענה לכל צורך", אמר הארד, נשיא אורקל, בכנס רשת ללקוחות, שותפים ועיתונאים שערכה החברה בסוף השבוע כדי לדון באסטרטגיית האחסון שלה בעקבות ההודעה על רכישת Pillar Data ● לדבריו, "המטרה היא להבטיח שהתוכנה של אורקל תרוץ מהר יותר וביעילות רבה יותר בפתרונות האחסון המהונדסים שלנו"

"משתנים של מאקרו-כלכלה מובילים לגידול מסיבי בצרכי האחסון. לנו יש עכשיו את היכולת לספק ביצועים מהירים פי 10 עם עשירית משטח האחסון. זו יכולת שתוביל לשינוי גדול", כך אמר נשיא אורקל (Oracle), מארק הארד, בכנס רשת ללקוחות, שותפים ועיתונאים שערכה החברה בסוף השבוע כדי לדון באסטרטגיית האחסון שלה בעקבות ההודעה על רכישת Pillar Data.

אורקל מנסה כעת לשכנע את השותפים והלקוחות שלה לרכוש ממנה שילוב שלם של מוצרי תוכנה על בסיס מוצרי החומרה שלה, תוך שהיא טוענת שהשילוב הזה יוביל מצד אחד למהירויות עבודה גדולות יותר ומצד שני לחסכון כספי ניכר, בעיקר בגלל שצרכי האחסון, לטענתה, נמוכים יותר, וכן בגלל אספקת מענה טוב יותר לארגונים שרוצים לעבור לשימוש בענן ובווירטואליזציה כבדה.

"האם אנחנו רציניים לגבי אחסון? אני מקווה שההרגשה היא שכן. יש לנו כעת משפחה שלמה של יכולות בתחום הזה עם מענה לכל צורך", אמר הארד, שהדגיש את ההצעה של אורקל לרכוש ממנה פתרונות מלאים מבלי לפנות ליצרניות צד שלישי. "המטרה היא להבטיח שהתוכנה של אורקל תרוץ מהר יותר וביעילות רבה יותר בפתרונות האחסון המהונדסים של אורקל, תוך אספקת פורטפוליו אחסון מלא עם מוצרים שהם הטובים ביותר מסוגם", אמר.

רשימת פתרונות האחסון שמציעה כיום אורקל כוללת את שרת האחסון Exadata, את התקן האחסון ZFS שמטפל בקלט פלט בסביבת NAS, את Pillar לטיפול בקלט פלט בסביבת NAS ואת פתרונות הגיבוי בקלטות StorageTek Tape.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים