הביקור של ליאו – פרק ה'

ליאו אפותקר, שביקר בארץ לא מעט בתקופת כהונתו בסאפ (SAP), ערך בשבוע שעבר את ביקורו הראשון בישראל כמנכ"ל HP העולמית. כמאה וחמישים מבכירי המנמ"רים הארגוניים הגיעו ונשבו בקסמו של אפותקר, ונתנו לו את מחיאות הכפיים הארוכות ביותר שנשמעו בתעשייה. מי נכח, מי שאל, ועל מה? על כך ועוד קראו בהמשך.

הסוד של אפותקר התגלה: מנכ"ל העל הגלובלי הוא בעל החיוך החם ביותר, הכנה ביותר והדינמי ביותר בתעשייה ובכלל בעסקים. לא פלא שהוא כבש את המנמ"רים והשותפים בדבריו ובתשובותיו

מוטי טובי מביא שאלה של "מיליארד דולרים" - האם HP תקנה את סאפ? כדי לצמוח בתחום התוכנה בו HP "קטנה" מאוד במחזורה. התשובה של אפותקר: המודל שלי הוא משולש ולא דו-קוטבי. האפשרויות הן שלוש: לפתח בעצמך, לרכוש חברה או לעבוד עם שותף. HP וסאפ הן שותפות מעולות כל השנים וכך זה יימשך

אריה דרעי, סגן מנמ"ר סלקום ומנהל התשתיות בחברה, שואל "מה ההשפעה של הצהרת הסרת התמיכה של אורקל במעבדי איטניום של אינטל המשמשים בשרתי-על UX של HP?". אפותקר משיב להרמה להנחתה: "לארי אליסון רק מנסה להגן על עסקי שרתי סאן המדשדשים שרכש, לכן הוא מהלך אימים על לקוחות HP, שהם גם לקוחותיו. לא נשמע כדבר הזה בתעשייה, מעולם. גם יבמ הודיעה שהיא תתמוך באיטניום ב-DB2, בסיס הנתונים שלה, ומיקרוסופט גם היא תתמוך. אז אליסון מתגלה כאן בחולשתו"

אפותקר מתנבא וקובע נחרצות שבעוד 4 שנים HP תהיה חברה שונה לחלוטין מכפי שהיא נראית כיום. מה המהפך? סתם ולא פירש

המארח, בקולה, נראה מרוצה מאוד. הקהל והאורח הבכיר זורמים בהרמוניה מלאה. הצליח לו

אפותקר, שנשאל מה בכל זאת יש לשפר אם הכול טוב? ענה: "אנו נשפר את חטיבת השירותים שלנו (ES - לשעבר EDS), נעלה בשרשרת המזון שלה ונגיע לספק שירותים וייעוץ ברמה הבכירה ביותר, מה שלא הצלחנו לעשות עד עתה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים