פוג'יטסו-סימנס עברה לבעלות מלאה של פוג'יטסו, ושינתה שם

מעתה נקראת החברה Fujitsu Technology Solutions ● קאי פלור, נשיא ומנכ"ל פוג'יטסו-סימנס, אמר: "כעת נמצאת החברה במקום שהיא אמורה להיות בו" ● הוא הוסיף, כי החברה מתכוונת לחזק את נוכחותה במזרח התיכון

פוג'יטסו-סימנס עברה אתמול (ד') לבעלותה המלאה של ענקית האלקטרוניקה וה-IT היפנית פוג'יטסו, כחלק מהסכם הרכישה מסוף שנת 2008. מאז הוקמה ב-1999 ועד עתה הייתה פוג'יטסו-סימנס שותפות שווה של שתי החברות. מעתה, תיקרא החברה Fujitsu Technology Solutions.

"כעת נמצאת החברה במקום שהיא אמורה להיות בו," אמר קאי פלור, נשיא ומנכ"ל פוג'יטסו-סימנס, במסיבת עיתונאים שנערכה במינכן. "בכוונתנו להתמקד בשוק התשתיות הדינמיות, להרחיב את מערך המוצרים בתחום זה ולספק מחירים תחרותיים, תוך מהירות אספקה גלובלית".

לדבריו, המטרה היא להעלות את נתח השוק של החברה בשוק השרתים העולמי מ-4%, כפי שהוא כיום, ל-7% ב-2010 ול-10% ב-2012, תוך התמקדות בפתרונות תשתית IT. לשם כך תשקיע פוג'יטסו-סימנס בפעילות המחקר והפיתוח שלה, הן בגרמניה והן ביפן, בדגש על שרתים ומערכות זיכרון.

כמו כן ציין פלור, כי "לא נבצע שום מהלך של קיצוץ בכוח האדם בפעילות החברה בגרמניה, ואף נגייס שם כמאה עובדים". הוא אף אמר, כי החברה החדשה מתכוונת לחזק את נוכחותה במזרח התיכון.

פוג'יטסו-סימנס פועלת בישראל באמצעות מערך רחב של משווקים ומפיצים בתחומים הצרכני והעסקי. ביניהם נמצאות החברות אמטל מחשבים, בנפיט טכנולוגיות, טלדור, טק דטה ישראל ויניר מערכות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים