גד אלקין, F5 ישראל: "נגדיל משמעותית את נתח השוק שלנו בארץ בשנה וחצי הקרובות"

"לצד הרחבת הפעילות בקרב לקוחות קיימים, נחדור לארגונים במגזרי שוק שלא היינו בהם עד היום, נגדיל את כמות השותפים ונביא לשוק פתרונות חדשים", אמר אלקין - מנהל פעילות F5 ישראל ויוון, בכנס שערכה החברה ● קן סלצ'ו, אוונגליסט גלובלי ומנהל טכני בכיר ב-F5: "אנו מסייעים לארגונים לפרוס יישומים קריטיים מהר יותר"

"בשל החשיבות ההולכת וגדלה של תחום ה-ADC (העברת יישומים), אנו חווים גידול עקבי בהיקף הפעילות שלנו. להערכתי, נגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלנו עד סוף 2012", אמר גד אלקין, מנהל פעילות F5 ישראל ויוון.

אלקין דיבר בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של החברה. את הכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, הנחה המנטליסט שימי אטיאס. הכנס, שנשא את הכותרת "Think Big", נערך היום (ה') ב-"ווילה" שבגני התערוכה, בהשתתפות כ-400 מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

הכנס, אמר אלקין, "מעיד על המאמץ הניכר שהשקענו בשנה האחרונה, להגיע למנמ"רים ולהעביר להם את המסר של החשיבות של העברת היישומים באופן מאובטח וזמין והאצתם. לצד הרחבת הפעילות בקרב לקוחות קיימים, נחדור לארגונים במגזרי שוק שלא היינו בהם עד היום, נגדיל את כמות השותפים ונביא לשוק פתרונות חדשים". הסניף הישראלי של החברה, אמר אלקין, מונה כבר יותר מ-250 לקוחות.

לדברי אלקין, לצד הגדלת מערך המכירות, יוגדל גם מרכז המו"פ של החברה בארץ. המרכז נבנה על בסיס רכישת חברת מגניפייר, שממנו פותח ונבנה קו מוצרי האבטחה של החברה, Application Security Manager. "אבטחת מידע ברשת התקשורת כיום", אמר אלקין, "היא פועל יוצא של ניהול. חוסר יכולת לדעת בכל רגע נתון מי מחובר לרשת ולאן פניו מועדות, תספק תמונה חלקית או מעוותת של מפת האיומים והסיכונים התפעוליים לארגון. כלל שכבות הגישה, לרבות משתמשים מרוחקים, חייבות בניטור ובקרה שוטפים".


צילום ועריכת וידיאו: גיא רז

השותפים העסקיים של החברה, אמר, "מיישמים את כל מגוון המוצרים של F5 בתחומי ה-Application Delivery, אבטחת המידע והווירטואליזציה, החל ממוצר לחלוקת עומסים ועד למוצרים מתקדמים לשליטה על רוחבי הפס ל-WAN ולתפעול מתקדם של DNS בעבודה מול אתרי DR. יישומים אלה ניתן להטמיע בקלות  ובזמן יישום קצר, ללא הפרעות לעבודה הרציפה של הארגונים. יישומים אלה מוכיחים את עצמם תוך זמן קצר בשיפור ניכר של הביצועים ברשתות יחד עם חסכון משמעותי בתקורות של משאבי הרשת והתשתית".

אלקין סיכם בציינו, כי "ארגונים מבינים יותר ויותר כי תשתיות ה-IT בחברה נדרשות להיות מוטות יישומים, ואנו רואים יותר ויותר ארגונים בקרב לקוחותינו".

פשטות, גמישות ושליטה בענן

קן סלצ'ו, אוונגליסט גלובלי ומנהל טכני בכיר ב-F5. צילום: ניב קנטורקן סלצ'ו, אוונגליסט גלובלי ומנהל טכני בכיר ב-F5, אמר בכנס, כי "אנו מסייעים למערכי ה-IT להתגבר על האתגרים הקשורים להטמעת מיחשוב ענן. אנו משפרים את הביצועים, האבטחה והזמינות של היישומים והמידע ומפחיתים את הוצאות הרכש והתפעול של יישומים ומערכי אחסון".

הטמעת ויישום פרויקט מיחשוב ענן, אמר סלצ'ו, "ואין זה משנה האם מדובר בענן פרטי או ציבורי, מתרכזת לנקודה אחת: יישומים והחיבור שלהם לאנשים. זוהי המומחיות של F5 והסיבה שבגינה 17 מתוך 20 ספקיות מיחשוב ענן בוחרות בנו להעברת יישומים למשתמשים. בנוסף, לקוחות ארגוני האנטרפרייז שלנו מבקשים להקים עננים פרטיים. אנו מביאים לענן הפרטי והציבורי פשטות, גמישות ושליטה. בשל הצורך בהעברת יישומים ממתחם הארגון ומחוצה לו, הצורך בניהול היישומים הולך וגובר וזהו היתרון המהותי שלנו. אנו מביאים את הביצועים הנדרשים כדי שהיישומים יעבדו כמו שצריך".

"אנו מסייעים לארגונים לפרוס יישומים קריטיים מהר יותר", ציין סלצ'ו, "ארגונים עסקיים נוטים לחשוב במונחים של יישומים ושל שירותים, אך מחלקת ה-IT פורסת ומנהלת את מכשירי הקצה. בשל צורת חשיבה זו, מתקבלות חוסר שקיפות, מורכבות ועלויות ניהול גבוהות. מטרתנו לסייע לאנשים לגשר על פער זה על מנת לפשט את תהליכי העברת היישומים".

המנמ"רים, אמר סלצ'ו, "נדרשים למענה על מגוון נושאים – כיצד לספק למשתמשים חוויית משתמש נאותה, איך לוודא שהיישומים הקריטיים ניתנים לגישה לפי דרישה, באופן מאובטח וגמיש. לנו יש את התשובות וזהו היתרון שלנו בשוק. נתח השוק שלנו משקף את העובדה שאנו מספקים הרבה מעבר לפתרונות נקודתיים: אנו מאפשרים לארגון להתמקד במתן שירותים ולא בחומרה, אנו מציעים גרסאות וירטואליות למוצרי החומרה כדי לאפשר פריסה מהירה וגמישות בהוספת שירותים".

כאשר מחברים את הווירטואליזציה לתהליכי הקונסולידציה במרכזי נתונים, סיים סלצ'ו, "ארגונים מתחילים לחשוב מחדש על אסטרטגיית הדטה-סנטר שלהם. אנו מביאים יכולות בתחום החומרה, מערכות ההפעלה והרשת, וכך מסייעים ללקוחות הארגוניים להפוך את הדטה-סנטר לדינמי יותר, לאפשר יותר שירותים ולהפחית את עלויות החומרה. נקודת השליטה האסטרטגית של F5 במרכז הנתונים יכולה לספק את החזר ההשקעה הגבוה ביותר להשקעה של הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים