קבוצת אמן ודפוס בארי הקימו חברה שמציעה שירותים בתחומי התוכנה וההדפסה

החברה, "אמן בארי מסרים דיגיטליים", מציעה פתרון לניהול כולל של הטפסים בארגונים ● בתוך כך, הפתרון מאפשר לארגונים לאסוף ולעבד נתונים שמקורם במערכות השונות שלהם, לערוך את המסמכים ולעצבם, לארכב את נתוני המסמכים ולהפיק קבצים לצורך הוצאתם לדפוס, לדואר ולאינטרנט

קבוצת אמן ודפוס בארי הקימו חברה משותפת בשם "אמן בארי מסרים דיגיטליים". החברה מציעה פתרון לניהול כולל של הטפסים בארגונים, שבתוך כך מאפשר להם לאסוף ולעבד נתונים שמקורם במערכות השונות שלהם, לערוך את המסמכים ולעצבם, לארכב את נתוני המסמכים ולהפיק קבצים לצורך הוצאתם לדפוס, לדואר (PDF) ולאינטרנט (HTML). שוק הדיוור באי-מייל הינו ענף בצמיחה מהירה ומוערך בעשרות מיליוני שקלים.

הפתרון של החברה החדשה מבוסס על מוצר ה-Formit שפיתחה אמן ושמתבסס על מנוע ה-OEM של אינפורמטיקה (Informatica). הוא מקיף את כל מסלול המידע בארגון – החל מאיסוף המידע ממקורות תוכן שונים דרך עיבודו ועד להפצתו בכל ערוץ הפצה נדרש. הוא יוצע כלשכת שירות שתוכל לייצר, לעצב ולהפיץ מסרים בערוצים שונים: אי-מייל, פקס, מסרונים טלפוניים (SMS או MMS) והדפסה. לשכת השירות צפויה לחסוך לארגונים את עלויות כוח האדם וההפקה ותהיה מסוגלת להתממשק לרוב המערכות הקיימות בשוק.

תחומי הפעילות של החברה המשותפת יכללו, בין היתר, הפקת חשבונית חתומה אלקטרונית ומותאמת אישית ללקוח, הפצתה באי-מייל תוך מתן חיוויים בזמן אמת על התקדמות המשלוח, אי-מיילים שנפתחו, אי-מיילים שגויים ואפשרות תשלום מקוונת.

כמו כן, "אמן בארי מסרים דיגיטליים" תפעל בתחום ה-MailRoom הדיגיטלי, שמתעתד להחליף את חדר הדואר הארגוני. המערכת מתמזגת עם יישומי הארגון ומספקת תשתית להפצת מסמכים דרך ערוצי ההפצה השונים. המסמכים מודפסים ומועברים למשלוח בדואר בתוך 24 שעות, באמצעות ממשק GUI. הפתרון מאפשר הגדרה, תחזוקה וניהול של הפלטים בפורמטים שונים וניתן ליצור באמצעותו מסמכים, חשבוניות, דפי פירוט, קבלות ומסמכים שיווקיים ללקוח ולשותפים עסקיים. יצירת המסמך מבוצעת על ידי ניהול של חוקים שמשמשים כטריגר להשמת משאב זה או אחר על המסמך (ORM – ר"ת Object Rule), כגון: חתימות גרפיות של מפיק המכתב, חתימה דיגיטאלית מאושרת / מאובטחת לאבטחת מהימנות המסמך, כנדרש בתקנות ניהול ספרים, הוספת באנרים מפולחים, הגדרות ארכיב, יכולת ניהול תהליכים לטופס, הכנסת מידע נוסף וצירוף קבצים וקופונים

רן משאש, מנהל המכירות והפיתוח העסקי של החברה המשותפת, אמר שהיא "הוקמה על מנת לענות על צורך ממשי שקיים בשוק – מיקור-חוץ של תחום הפקת ומשלוח המסמכים ללקוחות, על מנת לאפשר לארגונים להתמקד בעסקי הליבה שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים