Anagal החליפה את מערכת האבטחה ברשת המיחשוב של חוליות; ההיקף: כ-70 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט החליפה Anagal את ה-Firewall ברשת המפעל של חוליות ● המוצר הוותיק Cisco PIX בתצורת Appliance הוחלף במוצר של צ'ק פוינט על גבי התשתית הווירטואלית VMware Vsphere 4.0

Anagal סיימה באחרונה פרויקט להחלפת מערכת האבטחה ברשת המיחשוב של חברת חוליות. היקף הפרויקט נאמד ב-70 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט החליפה Anagal את ה-Firewall ברשת המפעל של חוליות. המוצר הוותיק Cisco PIX בתצורת Appliance הוחלף ב-Check Point Security Gateway Virtual Edition. הוא הותקן על גבי התשתית הווירטואלית VMware Vsphere 4.0 שהוקמה בחוליות לפני כחצי שנה.

הפרויקט בוצע ללא הפרעה לעבודה השוטפת של חוליות. הוא כלל טיפול בקישוריות המפעל של החברה, שנמצא בקיבוץ שדה נחמיה, לאתרים המרוחקים במשרדי השיווק ובמחסנים וכן טיפול בקישוריות מול ספקית האינטרנט. בין היתר נדרש להגדיר ולאבטח מערכות ועידת וידיאו וטלפוניית IP המשמשות את המפעל באתריו השונים .

החברה הפעילה במערכת החדשה את שירות SSL VPN, המאפשר קישור מאובטח של עובדי הארגון דרך האינטרנט למשאבי הרשת. שירות זה החליף את הגישה באמצעות VPN Client.

הדר בן אפרים, מנהלת הפרויקט מטעם Anagal, אמרה ש-"מדובר בפתרון מודולארי. ניתן להוסיף לו עוד יישומים לאבטחת הרשת, כגון בדיקת מחשבים ומניעת דליפת מידע".

פלג זמיר, סמנכ"ל תפעול בחוליות, אמר ש-"אנחנו רואים במערכת המידע כלי ניהולי ממדרגה ראשונה, שתרומתו לארגון אינה פוחתת מרכישה של מכונה חדשה. זמינות המערכת, עמידותה והיכולת שלה לאפשר עבודה מכל מקום, גם מחוץ לארגון, מאפשרת לנו לשמור על יעילות מרבית של כוח האדם וקבלת החלטות נכונות בזמן אמת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חי בלא לא לנד

    יאללה, איזה פרויקט! תותחים! החליפו פיירוול שלם? עם SSL VPN? איך יש להם זמן להוציא כתבה, הרי פרויקט כזה דורש כמויות כאלה של כ"א ומומחיות.

אירועים קרובים