eWave Mobile הטמיעה עבור נירלט מערכת לניהול מחסנים; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת תאפשר לנירלט לנהל את המחסנים ולעדכן אוטומטית את המערכות התפעוליות שלה ● היא תומכת בניפוק הזמנות, ניפוק ספירות מלאי והכנה, הוצאה והעברת סחורה בין מחסנים ● המערכת מבוססת על מסופונים, חומרה ותוכנה ייעודית, והיא הותקנה באתרי הייצור והלוגיסטיקה של נירלט בנתניה, חיפה וקיבוץ ניר עוז

eWave Mobile הטמיעה מערכת לניהול מחסנים וספירות מלאי בנירלט. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

המערכת הממוחשבת משדרגת את המערכת הקודמת שפותחה על ידי החברה, והיא תאפשר לנירלט לנהל את המחסנים ולעדכן אוטומטית את המערכות התפעוליות שלה. היא תומכת בניפוק הזמנות, ניפוק ספירות מלאי והכנה, הוצאה והעברת סחורה בין מחסנים. המערכת מבוססת על מסופונים, חומרה ותוכנה ייעודית, והיא הותקנה באתרי הייצור והלוגיסטיקה של נירלט בנתניה, חיפה וקיבוץ ניר עוז.

לדברי יוסי ברקוביץ', מנמ"ר נירלט, "המערכת מהווה שדרוג משמעותי של המערכת הקודמת, והיא מאפשרת לנו לקבל הרבה יותר מידע על גבי המסך. המסופונים עמידים לעבודה לאורך זמן וניתן לדווח דרכם על מידע רב בו זמנית".

אידו שטיינברגר, מנכ"ל eWave Mobile, מסר שהמערכת מבוססת על תשתיות תוכנה של החברה, על כ-20 מסופונים מתוצרת PSION הכוללים אפליקציה, תקשורת אלחוטית, מדפסות וקוראי ברקוד וכן על נתבים אלחוטיים ושרתי אפליקציה המותקנים בכל אתר ומחוברים אונליין למערכות הארגוניות של נירלט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים