אווייה השיקה ארכיטקטורה שתאפשר אינטגרציה בין תשתיות ויישומי תקשורת
האינטגרציה מבוצעת ללא תלות בספק, מיקום גיאוגרפי או מודל עסקי ● הארכיטקטורה, אווייה אאורה שמה, תהיה זמינה במאי 2009, כאשר הלקוחות בארץ יכולים להשתמש בפתרון שמבוסס עליה כבר עתה
אווייה הכריזה על אווייה אאורה – ארכיטקטורה חדשה שמאפשרת אינטגרציה מלאה בין תשתיות ויישומי תקשורת שונים – ללא תלות בספק, במיקום הגיאוגרפי או במודל העסקי (multi-vendor, multi-location, multi-model). הארכיטקטורה תהיה זמינה בכל העולם במאי 2009. החברה מציעה כבר עתה ללקוחותיה בארץ, ובמזרח התיכון כולו, את פתרון Contact Center, שמבוסס על אווייה אאורה.
הארכיטקטורה החדשה תשמש בסיס לדור חדש של אסטרטגיות תקשורת-מאוחדת (Unified Communication), שיהיו פטורות מהמגבלות המסורתיות, ולדברי אווייה יציעו החזר השקעה (ROI) חסר תקדים. עוד נמסר מהחברה, כי במסגרת הארכיטקטורה החדשה תשתפר השליטה ברשתות תקשורת מורכבות, תוך צמצום העלויות הכרוכות בה; היא מאפשרת לשלב, בקלות ובמהירות, בין יישומי טלפוניה ודיבור, וידיאו, מסרים מיידיים, אפליקציות ווב ועוד.
הארכיטקטורה החדשה נתמכת באופן מלא ב-Aura Session Manager – כלי מבוסס התקן הפיתוח SIP, שמאפשר לרכז ולתאם במקום אחד את השליטה ביישומי התקשורת והאינטגרציה של רכיבי תוכנה שונים.
לקוחות אווייה יוכלו לשמר השקעות קודמות בכלי VoIP, וידיאופון, מסרים מיידיים,Call Center ועוד, כדי ליהנות משילוב שקוף וקוהרנטי של ערוצי תקשורת מכל הסוגים – על ידי המנהל הבכיר או אחרון העובדים בסניפים מרוחקים.
אווייה אאורה תספק גם אינטגרציה עם רשתות חברתיות כמו פייסבוק או טוויטר, ותשלב מידע שמגיע מהן עם שירותים קלאסיים כמו שיחה מזוהה (CallerID). הגישה אליהן תאפשר לעובדי הארגון לקבל מידע רב יותר על הלקוח שעימו הם באים במגע, בכל אחד מהערוצים הרלוונטיים.
תגובות
(0)