גלאסהאוס תשווק שירותי מיחשוב ענן של חברת C&WW

ההיצע של C&WW בענן - Flexible Computing - נועד לספק ללקוחות ייעוץ מקיף במעבר ובהגירה לשירותים מבוססי ענן ● ללקוחות כחלק מרשת הדור הבא של החברה ונותן מענה לדרישות של ארגונים גדולים בתחומי אבטחת המידע, תאימות, בקרה ושליטה וזמינות

גלאסהאוס (Glasshouse) הכריזה אתמול (ב'), כי היא תשווק מעתה שירותי מיחשוב ענן של חברת C&WW (ר"ת Cable&Wireless Worldwide), ספקית שירותי טלקומוניקציה גלובליים. ההיצע של C&WW בענן – Flexible Computing – נועד לספק ללקוחות ייעוץ מקיף במעבר ובהגירה לשירותים מבוססי ענן.

Flexible Computing משווק ללקוחות כחלק מרשת הדור הבא (NGN) של C&WW, הממוקמת במרכז אבטחת המידע של החברה בבריטניה. השירות נותן מענה לדרישות של ארגונים גדולים בתחומי אבטחת המידע, תאימות, בקרה ושליטה וזמינות.

שתי החברות יפתחו יחדיו שירותי ענן מקיפים עבור לקוחות C&WW. שירותים אלה כוללים הערכה אסטרטגית של התשתיות הקיימות אצל הלקוח, בניית מפת דרכים להשגת המצב הסופי הרצוי, פריסה מתודולוגית של הטכנולוגיות הנדרשות ותהליכי השינוי הנדרשים להשגת המטרה הסופית, מבלי להפריע לעבודה העסקית השוטפת של הלקוח. צוותי הייעוץ של גלאסהאוס מספקים את עיצוב הפתרונות והארכיטקטורה בהתאמה אישית ללקוחות C&WW ומשתפים פעולה עם צוותי C&WW להטמעת פתרונות אלה.

איבן גונטילקה, סמנכ"ל התפעול של C&WW, אמר ש-"ערוצי הגישה הראשיים לפלטפורמת  Flexible Computing מתאפשרים באמצעות רשת הדור הבא שלנו ולא באמצעות האינטרנט, ובסופו של דבר ממקמת אותו בתוך הרשת האזורית הרחבה (Wide Area Network) של הארגון. זה מעניק לארגון שליטה מלאה וביטחון מלא לגבי כל היישומים והמידע שלו". הוא הוסיף, כי "כמו כן, ארגונים מעוניינים בהיערכות אסטרטגית על מנת להפחית סיכונים ולהקל כמה שניתן על המעבר לשירותי ענן, החל מבדיקה מקיפה של כל האפליקציות שלהם, גיבוש דרישות הארגון וכלה בהתנסויות ראשונות על גבי אפליקציות פחות קריטיות לארגון, במטרה לצבור ביטחון לפני כניסה לתהליך הגירה של כל התשתיות והיישומים הקריטיים שלו".

"לא מומלץ לשום ארגון להתחיל בתהליך הגירה לסביבת מיחשוב ענן מבלי להביא בחשבון את הצרכים האינדיבידואליים שלו ומבלי לסקור באופן מקיף את היישומים שעומדים לרשותו", אמר גונטילקה. "לכן, אנחנו מציעים גישה התומכת בהפחתת הסיכונים, תוך כדי הפנייה להיבטים הקשורים לניהול, רמת שירות וביטוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים