הכללית תשתמש במערכת נמל"ה של טופ סולושנס לביצוע סקר בקרב עובדי הארגון; ההיקף: עשרות אלפי ש'

במסגרת סקר הספקים שמבוצע בחטיבת הלוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע בכללית, מתבצע משוב של הגורמים השונים בכללית הפועלים מול הספקים במגוון קטגוריות כגון רכש, לוגיסטיקה, צוותים רפואיים ומקצועיים ועוד ● בסיום הפרויקט תקבל הכללית דוחות מיוחדים המציגים את תוצאות השירות של הספקים עם השוואה משנה קודמת, ובנוסף יקבלו הספקים מכתב המציין את הציון והדירוג של כל ספק

חברת טופ סולושנס מקבוצת טופ גרופ (Top Group), הודיעה כי שירותי בריאות כללית בחרה במערכת נמל"ה לביצוע סקר שביעות רצון ספקים בקרב 400 עובדי בתי החולים ומוסדות הארגון ברחבי הארץ. מערכת נמל"ה הנה פתרון מיחשוב לניהול משוב ארגוני, אותו רכשה טופ סולושיינס מחברת רנסיס. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם לפי גורמים בשוק הוא נאמד בעשרות אלפי שקלים.

במסגרת סקר הספקים שמבוצע בחטיבת הלוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע בכללית, מתבצע משוב של הגורמים השונים בכללית הפועלים מול הספקים במגוון קטגוריות כגון רכש, לוגיסטיקה, צוותים רפואיים ומקצועיים ועוד.

הסקר, שהוכן על ידי הכללית ומיושם במערכת המשוב על ידי צוות נמל"ה של טופ סולושנס, מופץ דרך מיילים משרתי הכללית דרך האינטראנט של הקופה, על מנת לשמור על אבטחת מידע. בסיום הפרויקט תקבל הכללית דוחות מיוחדים המציגים את תוצאות השירות של הספקים עם השוואה משנה קודמת, ובנוסף יקבלו הספקים מכתב המציין את הציון והדירוג של כל ספק.

הדוחות הסופיים, שצפויים לצאת בעוד פחות מחודש, יעלו לפורטל הארגוני של הכללית המבוסס על Microsoft Sharepoint.

לדברי איל בוהק, כלכלן ורוכש במינהל הרכש, מנהל הפרויקט מטעם שירותי בריאות כללית, "מזה מספר שנים אנו עורכים סקר שנתי להערכת ביצועי הספקים המרכזיים של הכללית באמצעות מערכת נמל"ה, שמאפשרת לנו לאסוף ולעבד את המידע, ולהציגו באופן זמין לקהל רחב של מנהלים ורוכשים בארגון. בתום הסקר כל ספק מקבל דוח ובו פירוט עיקר הממצאים שהתקבלו לגבי פעילותו תוך ציון נקודות החוזק והתחומים הדורשים שיפור. במחלקות הרכש נעשה שימוש במידע כאמצעי הערכה נוסף לקבלת ההחלטה להתקשרות לרכש עם הספק".

לדברי איתן טומשין, סמנכ"ל מכירות בטופ סולושנס, "הכללית הינה ארגון מוביל בשימוש במערכת נמל"ה. במגזר הבריאות מערכת נמל"ה Attentive מאפשרת ליישם את העבודה השוטפת של איסוף מידע באמצעות מערכת מרכזית ממוחשבת אחת לכל נושאי הבקרות, המחקרים וההערכות בארגון, כאשר איסוף המידע במערכת הינו רב ערוצי וכולל יכולת איסוף דרך פורטל ארגוני, דואר אלקטרוני, סריקת נייר ופענוח, תשאול טלפוני ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים