שמעון הרץ, פלאפון: "ניהול איכותי הוא אחד המאפיינים העיקריים להצלחתו של מנמ"ר"

"על מערכות המידע לאפשר שרות שוטף ברמה גבוהה, לתמוך בתמורות ובשינויים העסקיים ולייצר מנגנונים המקדמים פיתוח עסקי לטווח רחוק", אמר הרץ - סמנכ"ל מערכות המידע של פלאפון, במסגרת הרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים ● במהלך הרצאתו, סקר הרץ את הסביבה העסקית, הדינאמית והתחרותית בה פועלת פלאפון, אשר מאלצת את יחידת ה-IT לפעול בקצב המהיר של השוק

"ניהול איכותי הוא אחד המאפיינים העיקריים להצלחתו של מנמ"ר", אמר שמעון הרץ, סמנכ"ל מערכות המידע של פלאפון. הרץ אמר את הדברים במסגרת הרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים, שסיירו בבית פלאפון בגבעתיים. זאת, בהתאם למסורת הקיימת בקורס, במסגרתה יוצאים המשתתפים אל השטח ופוגשים אנשים מהתעשייה במקום העבודה שלהם.

במהלך הרצאתו, סקר הרץ את הסביבה העסקית, הדינאמית והתחרותית בה פועלת פלאפון, אשר מאלצת את יחידת ה-IT לפעול בקצב המהיר של השוק. הוא פירט את מטרות מערכות המידע בחברה, ואמר, כי "עליהן לאפשר שרות שוטף ברמה גבוהה, לתמוך בתמורות ובשינויים העסקיים ולייצר מנגנונים המקדמים פיתוח עסקי לטווח רחוק".

הרץ פרס בפני המשתתפים את הערכים המובילים, לדעתו, ותורמים להצלחת היחידה: עבודת צוות, שירות, אחריות, ביקורת ושיפור מתמיד. הוא התמקד בתאור המערכות המרכזיות של החברה, הכוללות בין השאר מערכת CRM ובילינג, מערכת ERP, מערכת BI ועוד.

סמנכ"ל מערכות המידע של פלאפון התגאה להציג בפני המשתתפים את ה-"דיווחון – המצפן של המנהלים והנציגים" – מערכת לחיווי בזמן אמת של המדדים המרכזיים של החברה – מרמת היחידה הארגונית ועד רמת הנציג הבודד. הוא שיתף את האורחים בקריטריונים המומלצים לבחירת ספק ואמר שעליו להיות "רעב אבל עשיר, מומחה אבל שירותי, קטן אבל גדול מספיק".

לדברי בנצי שפירא, הרכז האקדמי של הקורס, "אין ספק שהביקור פתח בפני המשתתפים צוהר לעולם חדש, ונתן דוגמה להקמה וניהול של מערכות מידע באופן שונה, עם חשיבה עסקית, כאשר למאמץ תורמים ההנהלה, מסירות העובדים והבנת הצרכים המיוחדים של הארגון".

שפירא הוסיף, כי "קורס מערכות המידע של ג'ון ברייס הדרכה וקבוצת אנשים ומחשבים, כולל הרצאות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, מנמ"רים ותיקים החולקים מניסיונם ומנכ"לים של חברות מובילות וכן ביקורים בארגונים שונים. כך אנחנו שומרים על הקשר עם השטח ומעניקים לתלמידים שלנו אפשרות לבדוק כיצד התכנים הנלמדים בכיתה מיושמים במציאות".

המחזור הבא של הקורס ייפתח ב-14 ביוני. את הקורס מנחה בנצי שפירא, מנכ"ל חברת BIM, בעל ניסיון רב בתחום ניהול מערכות המידע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובד של שמעון

    אוהבים אותך שמעון . הצלחה של מנמ"ר זה גם לעמוד על רגליים חזקות ולצאת פומבי נגד התליין של החברה .

אירועים קרובים