פוקסקון: לא יהיו עיכובים באספקה של מחשבי iPad בעקבות הפיצוץ

Hon Hai, החברה האם של פוקסקון, מסרה, כי הפיצוץ לא יגרום לעיכובים באספקתם של מחשבי iPad 2 או מוצרים חדשים שקשורים למחשבי iPad ומכשירי iPhone, שמתוכננים לרבעון השלישי של השנה ● זאת, על אף שמאז הפיצוץ הופסקה העבודה במפעל

הפיצוץ שאירע במפעל של חברת פוקסקון (Foxconn) בסין, שגבה את חייהם של שלושה בני אדם וגרם לפציעתם של 15 נוספים, לא יפגע באספקה של מחשבי iPad ומכשירי iPhone – מסרו נציגי החברה.

מידיעה שהופיעה בצ'יינה טיימס (China Times) עולה, כי טרי גו, יושב ראש Hon Hai, החברה האם של פוקסקון, אמר שהפיצוץ לא יגרום לעיכובים באספקה של מחשבי iPad 2 של אפל (Apple) או מוצרים חדשים שקשורים למחשבי iPad ומכשירי iPhone, שמתוכננים לרבעון השלישי של השנה.

הייצור במפעל שנגדו של החברה בעיר הונגואנג שבמחוז סיצ'ואן בסין הופסק עד שתושלם חקירת המשטרה באשר לנסיבות הפיצוץ. צוות חוקרים של הממשלה והמשטרה מסר, כי מחקירה ראשונית עולה שהחומר שהתפוצץ היה אבק דליק שנוצר באחד מתהליכי הליטוש של המוצרים.

על הידיעות באשר לפיצוץ האפילה חשיפה של דו"ח שפורסם בתחילת החודש על ידי ארגון Students and Scholars Against Corporate Misbehaviour ובו צוינו מספר בעיות במפעל שנגדו. "עובדים אינם מקבלים הכשרה הולמת בשימוש בחומרים כימיים ולא נערכות להם בדיקות רפואיות כנדרש", נכתב בדו"ח. העובדים התלוננו על תגובות אלרגיות וציינו, כי ההנהלה לא מטפלת בבעיות בריאות. תלונות נוספות שהעלו העובדים מלמדות על אוורור גרוע ומחסור בציוד מגן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים