סמסונג השיקה בישראל את קו הניידים שלה מסדרה 9

המחשבים החדשים מאופיינים במראה דק, משקל זעיר ומפרט חזק במיוחד ● הם מצוידים במסך LED בגודל 13.3 אינץ' ובעובי 16 מ"מ בלבד ושוקלים 1.3 ק"ג ● המחיר: 7,999 שקלים

קבוצת חיון, נציגת סמסונג (Samsung) בישראל, חשפה הבוקר (א') בשיתוף עם סמסונג ישראל את קו המחשב נייד מעוצב, דק וקל, המהווה את הסנונית הראשונה בסדרת המחשבים הניידים החדשה שלה, סדרה 9.

הדגם החדש, שמצויד במסך LED בגודל 13.3 אינץ' ובעובי 16 מ"מ בלבד, שוקל 1.3 ק"ג. המחשב עשוי מדורלומין – שהינו חומר חזק וקל משקל, המשמש בדרך כלל לבניית מטוסים ומכוניות מרוץ. למרות מראהו הדק ומשקלו הזעיר, שהזכירו למשתתפי אירוע ההשקה את ה-MacBook Air של אפל (Apple), בקבוצת חיון מדגישים, כי לא מדובר במחשב Netbook, אלא במחשב נייד רב עוצמה שיכול לשמש כתחליף דסקטופ לכל דבר.

הנתונים שהוצגו תומכים באמירה זאת, שכן מדובר במחשב המצויד במעבד i5 של אינטל (Intel), זיכרון RAM בתקן DDR3 בנפח 4 ג'יגה-בייט, כונן SSD בנפח 128 ג'יגה-בייט וסוללת שישה תאים המיועדת לכ-7 שעות עבודה רציפות. סמסונג מציעה גם דגם משופר בעל מעבד i7 מרובע ליבות, זיכרון RAM בנפח 8 ג'יגה-בייט וכונן SSD בנפח 256 ג'יגה-בייט. בנוסף, כוללים שני הדגמים מצלמת אינטרנט ברזולוציה של 1.3 מגה-פיקסל, חיבור מיקרו-HDMI ומסך ברזולוציה של 1366×768, המתאים את הבהירות לתנאי הסביבה.

ארמו דריהם, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת חיון, עם המחשב החדש של סמסונג מסדרה 9. צילום: קובי קנטור

הנייד החדש מסדרה 9 של סמסונג מיועד ללא ספק למי שזקוק למחשב, חזק אך מעוניין גם בתדמית נחשקת ועיצוב מושך, וכמובן גם למי שיכול ומעוניין להוציא 7,999 שקלים עבור התענוג.

עוד הציגה חיון באירוע ההשקה גם סדרת מסכים חדשה – סדרה 950, המציעה מסכים בגודל 23 ו-27 אינץ', הכוללים תצוגת תלת-ממד באמצעות משקפיים אקטיביים, המצוידים בממיר מיוחד שמאפשר להציג כל תוכן – גם דו-ממדי – בתלת-ממד אמיתי, בלחיצת כפתור פשוטה. דגם ה-23 אינץ' הינו מסך מחשב, ואילו דגם ה-27 אינץ' הוא מסך מחשב משולב טיונר (מה שמכונה בפי היבואן, "מחשביזיה"), שמאפשר באמצעות PIP לשלב צפיה בטלוויזיה עם עבודה על המחשב במסך אחד. סדרת ה-950 תגיע לישראל בסוף יוני.

מימין: רפי חיון, מנכ"ל קבוצת חיון; מר צ'וי, מנכ"ל סמסונג ישראל. צילום: קובי קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים