נילסן: הטאבלטים נוגסים גם בנתחי השוק של קונסולות המשחק, הקוראים האלקטרוניים ונגני המדיה

מחשבי ה-PC לא לבד: 25% מקרב המשתתפים בסקר שערכה חברת המחקר, שברשותם גם טאבלט וגם קונסולת משחק ניידת כלשהי, סיפרו שהם משתמשים בקונסולה פחות - או בכלל לא - לאחר רכישת מחשב הלוח ● מבין המשיבים שהצהירו שברשותם קורא ספרים אלקטרוני או נגן מדיה, לא פחות מ-27% הודו שהם משתמשים פחות במכשירים הקודמים

מחשבי הלוח (טאבלטים) נוגסים בשימושיות של כל המתחרים האפשריים – ולא רק בשוק ה-PC, כך עולה מסקר שערכה חברת המחקר נילסן (Nielsen) לגבי השימוש של מחשבי הלוח בארצות הברית ברבעון הראשון של 2011.

כך, למשל, הפתיעו לא פחות מ-25% מקרב הנשאלים שברשותם גם קונסולת משחק ניידת כלשהי, כשסיפרו שהם משתמשים בה פחות – או בכלל לא – לאחר רכישת מחשב הלוח. במקרה של קונסולות המשחק הנייחות, המספר יורד ל-20% – אך עדיין מדובר בשיעור גבוה למדי.

באופן מעט פחות מפתיע, מבין המשיבים שהצהירו שברשותם קורא ספרים אלקטרוני או נגן מדיה, לא פחות מ-27% הודו שהם משתמשים פחות במכשירים הקודמים ומעדיפים במקום זאת להשתמש בהתקן החדש שלהם גם לשימושים הללו.

הפגיעה בשווקי ה-PC, כצפוי, כבר דרמטית יותר. 35% מבעלי המחשבים נייחים דיווחו על ירידה בשימוש, וכך גם 32% מבעלי המחשבים הניידים ו-28% מבעלי מחשבי ה-Netbook.

בסך הכל, אמרו 77% מבין הנשאלים, כי הם משתמשים בטאבלט שלהם לביצוע פעולות שביצעו בעבר בעזרת המחשב. כ-31% טענו שהם עושים זאת בגלל שקל יותר לשאת את הטאבלט לכל מקום, ו-21% אמרו שזה בגלל שמערכת ההפעלה והממשק של מחשבי הלוח ידידותיים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים