מרטין ליב, מנהל המכירות של אווייה למרכז אירופה: "ישראל מאוד חשובה לנו"

ליב אמר, כי הכלכלה של ישראל מתאימה לאלה של מרכז אירופה, וכי החברה מחפשת לבצע השקעות נוספות בארץ ● לדבריו, הצטרפותה של ישראל לאזור זה מאפשרת לסניף המקומי של אוויה "לקבל את הטיפול הטוב ביותר" ● נתח השוק העולמי של החברה בקול סנטרים מגיע ל-45%, כאשר באירופה הוא עומד על 70%

ישראל היא מדינה מאוד חשובה לאווייה העולמית – כך אמר מרטין ליב, מנהל המכירות של החברה לאזור מרכז אירופה, בראיון לאנשים ומחשבים. ישראל מסופחת באוויה לאזור זה. מבחינת הכלכלה שלה, ישראל מתאימה למדינות הנמצאות באזור זה, אמר ליב, וכך מקבל הסניף הישראלי את הטיפול הנכון ביותר.

הוא הוסיף, כי "בזכות הטכנולוגיה שלנו ובזכות התכונות שמאפשרות ניצול יעיל יותר של המוקד הטלפוני, זכינו בכל מכרזי הקול סנטר החשובים שנערכו בישראל". ליב אמר, כי אוויה מחפשת לבצע השקעות נוספות בארץ.

לדבריו, "אנחנו מסמנים שלושה שווקים: המגזר הציבורי, מגזר הבריאות והמגזר הפיננסי. מגזר הבריאות הולך וצומח בכל מדינות המערב עקב הזדקנות האוכלוסייה. התפתחות התקשורת מאפשרת לטפל בחולים בקהילה ולא להשאירם בבתי חולים. באשר למגזר הפיננסי – הוא אמנם סובל כעת מהמיתון, אבל דווקא בגלל זה, החברות צריכות לשפר את השירות לצרכנים שלהן, ובעזרת הקול סנטר מתאפשר להן החזר השקעה מהיר".

לדברי ליב, רכישתה של אווייה על ידי קרנות ההשקעות האמריקניות TPG וסילבר לייק מאפשרת לה להתמקד בטכנולוגיות הליבה. בנוסף, קווין קנדי, המנכ"ל החדש של החברה, אמור להכריז בקרוב על אסטרטגיות חדשות.

ליב אף דיבר על אחד הפיתוחים האחרונים של אווייה – "יכולת שתאפשר למוקדן לקבל את כל הנתונים הדרושים על הלקוח תוך שניות, בתחילת השיחה, ולסייע לו טוב יותר. בנוסף, אנו מאפשרים ניצול של המוקד גם לשיחות יוצאות יזומות כאשר המוקדנים מתבטלים. כך אנחנו יכולים לנצל את המשאב היקר ביותר – זמנם של המוקדנים".

ההתמקדות של אווייה היא בתקשורת אחודה, קול / קונטקט סנטרים וטכנולוגיית IOC (ר"ת Integrated Office Communication), המבוססת על שתי הראשונות אך מיועדת לעסקים קטנים ובינוניים. ליב אמר, כי אווייה מובילה בכל שלושת התחומים הללו. כך, למשל, נתח השוק העולמי של החברה בקול סנטרים מגיע ל-45%, כאשר באירופה הוא עומד על 70%.

בתחום התקשורת האחודה מבוססת IP, מאפשרת הטכנולוגיה של אוויה שיפור התקשורת בתוך ארגונים מבוזרים, ויכולת לנתב שיחות למקום שבו נמצא הנמען. כך, צריכים הלקוחות לזכור רק מספר אחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים