פרופסור כתריאל בארי יכהן כדיקן בית הספר למדעי המחשב במרכז האקדמי דן

במסגרת תפקידו כדיקן, יתווה פרופסור בארי את התוכנית האקדמית וינהיג את צוות המרצים למימוש חזון המרכז ● בין היתרף הוא נמנה עם החוקרים המובילים בתחום תכנון מסדי נתונים ושימש כמרצה אורח באוניברסיטאות פרינסטון והרווארד

פרופסור כתריאל בארי יכהן כדיקן תוכנית מדעי המחשב במרכז האקדמי דן, המתמחה בלימודים אקדמיים לתואר ראשון בתחום ההיי-טק וטכנולוגיות המידע. במסגרת תפקידו כדיקן, יתווה פרופסור בארי את התוכנית האקדמית וינהיג את צוות המרצים למימוש חזון המרכז.

בין היתר, נמנה פרופסור בארי עם החוקרים המובילים בסוף שנות ה- 70 בתחום תכנון מסדי נתונים טבלאיים וחוקי נורמליזציה, ועסק מאז במגוון תחומי מחקר הקשורים למסדי נתונים. פרופסור בארי צוין על ידי ISI כחוקר מצוטט רבות (highly cited researcher). כמו כן, הוא כיהן כחבר בוועדות ההיגוי של הכנסים  ICDT ו-PODS ושימש כמרצה אורח באוניברסיטאות פרינסטון והרווארד.

בנוסף לפעילותו במחקר והוראה באוניברסיטה העברית, פרופסור בארי היה ממקימי החוג להנדסת תוכנה במכללה להנדסה ירושלים ואחראי על פיתוח תכנית הלימודים. כיום, הוא חבר במועצה האקדמית של המכללה ומשמש כראש ועדת המינויים שלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חגית מור

    ברכות לפרופ כתריאל בארי! ישר כוח על העבודה האקדמית המרשימה והמעמיקה. שלל ברכות והצלחה מרובה בתפקיד החדש

אירועים קרובים