!We הטמיעה מערכות אחסון וגיבוי של נט-אפ בפלסן סאסא; ההיקף: 1.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעו אנשי !We מערכת אחסון מסוג FAS3160 בנפח של 40 טרה-בייט ● באתר הגיבוי של החברה בהרצליה הותקן מערך אחסון מסוג FAS2050

!We מקבוצת חילן טק השלימה באחרונה פרויקט הטמעת מערכות אחסון והתאוששות מאסון של נט-אפ (NetApp) בפלסן סאסא. הפרויקט ארך כחצי שנה. היקפו לא נמסר לפרסום אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-1.5 מיליון שקלים. המערכות החדשות החליפו מערכות קיימות של יבמ (IBM).

במסגרת הפרויקט הטמיעו אנשי !We מערכת אחסון מסוג FAS3160 בנפח של 40 טרה-בייט. המערכת כוללת כמה יכולות, ביניהן מניעת שכפול נתונים (דה-דופליקציה), NFS חכם, Raid-DP ו-Snap Shot. כמו כן כוללת המערכת כרטיסי האצה מסוג PAM לטובת רמת ביצועים גבוהה, המאפשרת קריאת נתונים בקצב גבוה במיוחד. באתר הגיבוי של החברה בהרצליה הותקן מערך אחסון מסוג FAS2050. הנתונים באתר המשני מתעדכנים באמצעות פתרון הרפליקציה NetApp SnapVault.

יעקב ירוסלב, מנמ"ר פלסן סאסא, אמר כי "מערכות האחסון והגיבוי יספקו לנו יכולות ניהול מתקדמות יותר, סקלביליות, חיסכון באנרגיה, קלות תפעול ויעילות רבה יותר של האחסון, היבטים שחשובים עבורנו". הוא הוסיף כי "ביצענו בחינה מדוקדקת של מערכות אחסון שונות בשוק. זו שבחרנו מניבה לנו יעילות אחסון גבוהה ביותר, לצד קלות תפעול. זאת, לצד צמצום העלויות ושיפור הביצועים".

פלסן סאסא מתמחה בתכנון ובאספקת פתרונות מיגון לכלי רכב, מחומרים מרוכבים. החברה הפרטית מצויה בבעלות מלאה של קיבוץ סאסא, ומחזיקה במפעלים בישראל, צרפת ובארצות הברית. מרבית תוצרתה, יותר מ-95%, הינו ייצוא המיועד לכוחות המזוינים של ארצות הברית. הכנסותיה של פלסן הסתכמו ב-2009 ביותר מ-3 מיליארד שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים