טלדור תשדרג את תשתיות ה-IT בבנק ירושלים ותקים CRM בפרויקט ענק בהיקף 20 מיליון שקלים

העבודה על הפרויקט תחל באפריל, כאשר השלב הראשון צפוי להסתיים בסוף 2011 והשלב השני - עד למחצית 2012 ● הפרויקט כולל יישום CRM מבית סיבל של אורקל, הפעלת אתר אינטרנט בטכנולוגיית מיקרוסופט והפעלת ערוץ Contact Center המיועד ללקוחות הבנק ולשותפיו העסקיים ● אורי פז, מנכ"ל בנק ירושלים: "הפרויקט מאתגר את הבנק להיות רזה ויצירתי גם בסביבה בנקאית שמרנית אשר נמצאת תחת רגולציה הדוקה"

טלדור תשדרג תשתיות ה-IT של בנק ירושלים ותקים מערכת CRM, בפרויקט נרחב שמטרתו הקמת תשתית מיחשוב רב-ערוצית מול הלקוחות של הבנק. הפרויקט כולל את שדרוג התשתיות, הקמת מערכת CRM, הקמת פורטל ארגוני והקמת אתר אינטרנט. העבודה על הפרויקט תחל באפריל, כאשר השלב הראשון צפוי להסתיים בסוף 2011 והשלב השני – עד למחצית 2012. היקפו הכספי של הפרויקט, הכולל תחזוקה למשך שש שנים, עומד על 20 מיליון שקלים.

בנק ירושלים פצח בפרויקט המרכזי של שדרוג מערכות המידע, כחלק ממהלך בדרך להפיכתו לבנק קמעונאי מלא. עיקר התוכנית האסטרטגית של הבנק, שהוכרזה לפני כחודש, הוא גיוס משמעותי של לקוחות קמעונאיים על ידי צמיחה קמעונאית רחבה, משולבת בהצעות ערך חדשניות, הן בעולמות המוצרים הבנקאיים והן בעולמות השירות הבנקאי.

הפרויקט המיחשובי לפיתוח תשתית מיחשוב רב-ערוצית ויישומים לבנק, כולל מערכת CRM מבית סיבל (Siebel) של אורקל (Oracle) לניהול קשרי הבנק עם לקוחותיו, הפעלתו של אתר אינטרנט בטכנולוגיית מיקרוסופט (Microsoft), בדגש על אינטואיטיביות השימוש וכן הפעלת ערוץ Contact Center המיועד ללקוחות הבנק ולשותפיו העסקיים. מערכת ה-CRM תשרת 300 משתמשים.

אורי פז, מנכ"ל בנק ירושלים, אמר, כי "המדובר על פרויקט מיחשובי עם אתגר בלוחות הזמנים, תוך צמצום הפיתוח העצמי למינימום הנדרש בהיבטי רגולציה מקומית". המהלך, אמר פז, "יאפשר גידור משמעותי של הסיכונים ושימוש בתקציבים נמוכים משמעותית מפרויקטים דומים שנהוגים במערכת הבנקאית בישראל. פרויקט זה מאתגר את הבנק להיות רזה ויצירתי גם בסביבה בנקאית שמרנית אשר נמצאת תחת רגולציה הדוקה".

בראיון לאנשים ומחשבים אמרו רלי מרידור – משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת המשאבים בבנק ירושלים, ודני נחום – מנמ"ר הבנק, כי "פרויקט זה אינו היחיד. אנו עורכים עוד פרויקטי IT, כחלק ממימוש האסטרטגיה עליה הכריזה הנהלת הבנק. פתרונות המיחשוב המוטמעים יסייעו לבנק ירושלים לחזק את קשריו עם לקוחותיו באמצעות תשתית מתקדמת". הם ציינו, כי כל מהות הפרויקט היא להביא יותר ערך ומוצרים בנקאיים ללקוחות הקיימים, וכן להביא לכך שמערכת ה-CRM תגדיל את היקף לקוחות הבנק.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נמרוד

    בל לנו לשכוח את מי שחיבר את הקצוות ובנה את הכל, מר יורם אלדר. זה שהיה שם לפני הגברת מרידור ולפני מר דני נחום שהחל רק אתמול את תפקידו. קרדיט ראוי לו שיינתן מכובדי בנק ירושלים.

אירועים קרובים