יהונתן גד, אינוקום: "ארגונים שלא יטמיעו חדשנות ב-IT שלהם – לא ישרדו בשוק תחרותי"

"השינוי הוא מילת מפתח השורה מעל פעילות של כל ארגון וארגון, וההתמודדות עימו מהווה אתגר לא פשוט עבורם", אמר גד - מנכ"ל אינוקום, באירוע "חמישי טכנולוגי" שערכה החברה ● לדבריו, "העולם הופך ליותר ויותר תחרותי, ונדרש לנצל את הטכנולוגיות בצורה המיטבית לטובת הארגון"

"ארגונים שלא יטמיעו חדשנות במערכי המיחשוב שלהם – לא יצליחו לשרוד בשוק הדינמי והתחרותי הקיים כיום", כך אמר יהונתן גד, מנכ"ל אינוקום. גד פתח הבוקר (ה') את אירוע "חמישי טכנולוגי" שערכה אינוקום ללקוחותיה. לכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים במלון ליאונרדו שברמת החייל בתל אביב, הגיעו מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע בכירים מארגונים בארץ.

לדברי גד, "השינוי הוא מילת מפתח השורה מעל פעילות של כל ארגון וארגון, וההתמודדות עימו מהווה אתגר לא פשוט עבורם. חלק מההתמודדות הזו דורש מהירות תגובה וזריזות במענה לשוק המשתנה. העולם הופך ליותר ויותר תחרותי, ונדרש לנצל את הטכנולוגיות בצורה המיטבית לטובת הארגון". זאת הסיבה, אמר גד, "שאנו מייצגים חברות טכנולוגיות בצמיחה, שמניבות יותר ערך עסקי לארגונים המטמיעים אותן".

"יותר ויותר ארגונים בישראל", אמר גד, "הופכים לגלובליים, ולכן נדרשות מהם יכולות IT מבוזרות. על המנמ"רים להפנים שהמענה למגוון דרישות ה-IT יבוא רק עם טכנולוגיה שתהפוך ליתרון עסקי בארגונים. טכנולוגיה חדשנית מסייעת לארגונים ישראליים להתחרות טוב יותר עם חברות גלובליות, ואנו מבחינים שהשוק המקומי צמא לטכנולוגיות אלה".

גד ציין, כי "אינוקום מתמחה במתן פתרונות IT ייחודיים בתחומי אבטחת המידע ורשתות התקשורת, המגיעים מחזית הטכנולוגיה העולמית. אנחנו מקפידים לכלול בין הפתרונות שלנו מוצרים שהוכחו טכנולוגית ועסקית גם יחד". לדבריו, "בחמש שנות פעילותה, החברה מיצבה עצמה בשוק המקומי כ-VAD – מפיץ בעל ערך מוסף, ולא כ-'מזיזת קופסאות'. אנחנו מפיצים רק מוצרים שהם בבחינת היותם פורצי דרך, המביאים יתרון עסקי אמיתי ללקוח".

גד פירט את החברות שאינוקום מפיצה: "בתחום אבטחת המידע אנחנו מפיצים את הפיירוול של פאלו אלטו (Palo Alto Networks), את פתרון אבטחת המידע בקישוריות לרשת המסופק כתוכנה כשירות (SaaS) של Zscaler וכן את מוצר אבטחת הדואר האלקטרוני וסינון הזבל של איירון פורט (IronPort)".

מארק אדג', מנהל מכירות אירופה ב-A10. צילום: ניב קנטורבתחום התקשורת, אמר גד, "אנחנו מפיצים את מוצר מיטוב רשת ה-WAN של ריברבד (Riverbed), את הפתרונות לאיזון עומסים ולהאצת ביצועים של A10 ואת בלייד (Blade Networks) – המייצרת מתגים למרכזי נתונים המטמיעים פרויקטי וירטואליזציה. בנוסף, אנחנו מפיצים גם את Aerohive, העוסקת בתחום הפריסה החכמה של תקן N בתקשורת אלחוטית, ואת Good, המאפשרת לארגונים לתת לעובדים שלהם להשתמש בטלפונים חכמים, תוך הפרדה בין הארגון לעולם הפרטי של המשתמש". הוא סיכם בציינו, כי מוצרי החברה מתאימים לכל מגזרי המשק ולארגונים בכל הגדלים, וכי הוא צופה המשך גידול בפעילות החברה בשנת 2011.

מארק אדג', מנהל מכירות אירופה ב-A10, אמר באירוע, כי לצד המצוקות הקלאסיות של מנהלי התשתיות והתקשורת, לצמצום עלויות התחזוקה בדטה-סנטר ואספקת יותר שירותים ליישומים, הם ניצבים בפני אתגרים נוספים: איזון עומסים והגדלת יכולת ההאצה של היישומים. זאת, הסביר, בשל החשיבות הגדלה של היבטי הביצועים והזמינות של המערכות.

הוא הציג בפני המשתתפים בקר העברת יישומים מבוסס תוכנה, ואמר שהמדובר בשילוב בין בקרי העברת יישומים פיזיים לווירטואליים – לפי דרישה. לסדרה החדשה של בקרי העברת היישומים (Application Delivery Controllers), אמר אדג', יש ביצועים זהים לגרסת החומרה, הכוללים איזון עומסים ויכולת האצת יישומים. "כך לקוחות יכולים להתאים עצמם לסביבות מיחשוב ענן ולהגדיל את הביצועים לפי דרישה", אמר אדג' וסיכם, כי "אנו מביאים את כל היתרונות של מערכת ההפעלה שלנו לתוך בקר העברת יישומים וירטואלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים