מק'אפי תרכוש את סנטריגו הישראלית תמורת עשרות מיליוני דולרים

המוצר של סנטירגו עתיד לאפשר למק'אפי לספק פתרון שבנוסף להגנת בסיסי הנתונים, יוכל גם לאפשר מתן מענה לרגולציות ויכולת ניטור ● עם השלמת העסקה, ככל הנראה במהלך אפריל, ידווח הצוות של סנטריגו לחטיבת הסיכון והעמידה ברגולציה של מק'אפי, בראשותו של סטיוארט מקלור - סגן נשיא בכיר ומנכ"ל החטיבה ● דן שראל, סמנכ"ל המוצרים בסטנריגו, לאנשים ומחשבים: "מצאנו בית מצוין למוצרים שלנו"

הידיעה עודכנה ביום ד', 17:29

מק'אפי (McAfee) העולמית, חברת אבטחת מידע בבעלותה של אינטל (Intel), הכריזה על כוונתה לרכוש את החברה הישראלית הפרטית סנטריגו, ספקית מערכות אבטחה לבסיסי נתונים, הערכת נזקים, עמידה ברגולציות, ניטור, ומניעת חדירות. פרטיה הפיננסיים של העסקה לא נמסרו לפרסום, אולם מוערכים על ידי גורמים בשוק בכ-70 מיליון דולרים.

סנטריגו מציעה חבילה של טכנולוגיות אבטחת בסיסי נתונים לרבות ניהול פגיעויות, ניטור פעילויות בבסיסי הנתונים, ביקורת בסיסי נתונים והטלאה וירטואלית – שנועדה להבטיח את הגנת בסיס הנתונים מבלי צורך לעדכן ידנית בכל פעם שיוצא עדכון אבטחה. בחברה הושקעו עד כה 9.5 מיליון דולרים, כאשר המשקיעה העיקרית היא קרן בנצ'מארק קפיטל. בסבב ההשקעה האחרון הצטרפה גם ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) כמשקיע אסטרטגי.

בהודעה לעיתונות ששחררה מסרה מק'אפי, כי היא ממשיכה להרחיב את פורטפוליו האבטחה שלה ושכעת היא מאבטחת גם בסיסי נתונים כמו גם נקודות קצה, רשתות, דואר אלקטרוני ו-ווב. בנוסף להודעה על הרכישה, הכריזה מק'אפי גם על פלטפורמה של אבטחת בסיסי נתונים הכוללת מוצרים מכל הפורטפוליו של החברה, לרבות של הרכישה החדשה.

"למק'אפי שותפות מוצלחת עם סנטריגו, במסגרת ברית החדשנות בתחום האבטחה Security Innovation Alliance (או בקיצור: SIA). בשנת 2010 נכנסה מק'אפי ליחסי OEM עם סנטריגו למערכת ניהול הפגיעויות בבסיסי נתונים של מק'אפי, כמו גם למערכת ניטור פעילויות בסיסי נתונים ומערכת ניטור אמינות הנתונים בבסיסי הנתונים. באמצעות הרכישה, מק'אפי תוכל לספק פתרונות best-of-breed לניהול פגיעויות בבסיסי נתונים, הגנת בסיסי נתונים וניטור פעילות בסיסי הנתונים".

עם השלמת העסקה, ככל הנראה במהלך אפריל, ידווח הצוות של סנטריגו לחטיבת הסיכון והעמידה ברגולציה של מק'אפי, בראשותו של סטיוארט מקלור – סגן נשיא בכיר ומנכ"ל החטיבה.

"אנחנו מאוד שמחים על ההצטרפות למק'אפי", אמר דן שראל, סמנכ"ל המוצרים בסטנריגו, בשיחה עם אנשים ומחשבים. "התחלנו לעבוד עם מק'אפי לפני פחות משנה והם מאוד התלהבו מהמוצרים שלנו. זה החל בכך שהם מכרו את המוצרים שלנו תחת שמם. אחרי שראו כי טוב, הם החליטו לרכוש את החברה. מבחינתנו, מצאנו בית מצוין למוצרים שלנו. זו חברה שנהנינו לעבוד איתה ואנו שמחים להיות חלק ממנה".

איך הרכישה תשפיע על העובדים?
"למעט עובד אדמיניסטרטיבי אחד או שניים ממחלקת הכספים, כל העובדים צפויים להישאר לעבוד בסנטריגו. אני יכול לומר שכולם לפחות קיבלו חוזים. חשוב לזכור שמק'אפי רכשה אותנו בגלל הטכנולוגיה, אבל גם בגלל האנשים. אנחנו נשארים באותו המקום בכפר סבא, וממשיכים לפתח את אותם המוצרים שפיתחנו עד היום".

איך תשפיע הבעלות הטריה יחסית של אינטל על מק'אפי? האם תהיו כפופים לאינטל ישראל?
"מק'אפי מתנהלת בעצמאות ונשארת חברה בפני עצמה. העבודה ביומיום לא השתנתה שם מאז הרכישה של אינטל. על כן, לא נהיה כפופים לאינטל ישראל – אלא למק'אפי. בארץ יש למק'אפי שני גופים: מרכז פיתוח וגוף מכירות. כזכור, לפני כמה שנים רכשה מק'אפי חברה בשם אוניגמה שפיתחה מוצרי DLP, ועל בסיסה הוקם מרכז הפיתוח ברמת החייל. בנוסף, כאמור, פועל גוף המכירות שמוכר את מוצרי מק'אפי בארץ".

שראל סיכם באומרו, כי "אנחנו מרוצים שהטכנולוגיה שלנו תגיע להרבה יותר אנשים, ובצורה מהירה יותר בזכות מק'אפי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים