2.35 מיליון הורדות של אינטרנט אקספלורר 9 תוך 24 שעות

מדי שנייה מורדים 27 עותקים של הדפדפן החדש מבית מיקרוסופט - כך עולה מהודעה שפרסמה החברה ● אקספלורר 9 אמור לתת מענה לרבים מהיתרונות שהציג כרום, ובכלל זה קצב גלישה מהיר יותר וממשק משתמש מינימליסטי ● עם זאת, הוא מוצע רק עבור חלונות 7 וחלונות ויסטה - ולא למשתמשי XP

מאז ההשקה ביום ב' בערב הורידו הגולשים יותר משני מיליון עותקים של אינטרנט אקספלורר 9 (Internet Explorer 9), הדפדפן החדש של מיקרוסופט (Microsoft) – כך על פי הודעה שפורסמה בבלוג של החברה. בהודעה צוין, כי נתון זה משקף קצב הורדה של 27 עותקים מדי שנייה.

במיקרוסופט מרוצים, קרוב לוודאי, מהאימוץ המהיר של הדפדפן החדש, במיוחד נוכח הכרסום של כרום (Chrome) – הדפדפן של גוגל (Google) – ופיירפוקס (Firefox) – זה של מוזילה (Mozilla) – בנתח השוק של הענקית מרדמונד בשנה האחרונה.

אינטרנט אקספלורר 9 אמור לתת מענה לרבים מהיתרונות שהציג כרום, ובכלל זה קצב גלישה מהיר יותר וממשק משתמש מינימליסטי. כן מציע הדפדפן החדש האצת חומרה, תוך ניצול היתרונות של כרטיסים גרפיים מתקדמים, ויכולת להטמיע כרטיסיות בשורת המשימות של חלונות 7 (Windows 7). בתחום האבטחה מציעה הגרסה החדשה של אקספלורר יכולת להירשם לרשימות שחורות של אתרי אינטרנט שעוסקים בשיווק ממוקד.

עם זאת, אקספלורר 9 מוצע רק עבור חלונות 7 וחלונות ויסטה (Windows Vista), בעוד שמשתמשי XP ייאלצו להישאר מאחור. אין ספק שלפחות בטווח הקרוב, הדבר ישפיע על שיעורי התפוצה של הדפדפן החדש.

בינואר האחרון חצה כרום את הרף של 10% מהשוק, על פי נתונים של חברת המחקר Net Applications. נתח השוק של כלל הגרסאות של אינטרנט אקספלורר עמד באותו החודש על 56%, בהשוואה ל-57% בדצמבר 2010. נתח השוק של פיירפוקס נותר ללא שינוי – 22% – אם כי יש לקחת בחשבון שב-22 במרס אמורה להופיע הגרסה המוגמרת של פיירפוקס 4 (Firefox 4), שתציע שיפורים רבים במהירות ובממשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים