בגלל אסון הטבע: אפל דחתה את ההשקה של מחשבי iPad 2 ביפן

ההשקה המתוכננת של מחשבי iPad 2 ביפן נדחתה למועד לא ידוע בעקבות רעידת האדמה והצונאמי שפקדו את המדינה ● חנות אפל בטוקיו מסייעת לתושבים במהלך הימים האחרונים - בשימוש באינטרנט באמצעות Wi-Fi, בהטענת מכשירים סלולריים ואף במחסה ● בארצות הברית קשה להשיג מחשבי iPad 2 והמזמינים נאלצים להמתין עד חמישה שבועות כדי לקבל את מחשב הלוח המיוחל

אפל (Apple) הודיעה על דחיית ההשקה של מחשבי iPad 2 ביפן, בעקבות רעידת האדמה והצונאמי שזרעו הרס במדינה. ההשקה, שתוכננה ל-25 במרס, נדחתה למועד לא ידוע.

נטלי כריס, דוברת אפל, מסרה שהוחלט על הדחייה "כדי שתושבי שהמדינה ואנשינו יוכלו להתמקד בהתאוששות מהאסון".

בעקבות האסון שימשה חנות אפל בטוקיו כמרכז סיוע לציבור ביפן. החנות אפשרה למבקרים להשתמש באינטרנט בתקשורת Wi-Fi כדי להתעדכן בחדשות וליצור קשר עם יקיריהם. אנשי החנות סייעו למבקרים גם לאחר שעת הסגירה הרשמית (22:00 בערב), ואף העמידו לרשותם מטענים, אמצעי הגנה מפני נחשולי מתח וכבלים, כדי לטעון את המכשירים ולהשתמש בהם. גם משתמשי אנדרואיד (Android) – ולא רק משתמשי iPhone – זכו לסיוע והשתמשו ברשת ה-Wi-Fi של החנות של אפל.

מלבד כבלים וקישוריות, סיפקה החנות מחסה בזמן רעידות האדמה. עובדיה סייעו לציבור המבוהל לעלות לקומות העליונות של החנות ולהסתתר מתחת לשולחנות. אפל אף התירה לעובדים לישון בחנות וסיפקה מזון ומים.

בארצות הברית עדיין קשה להשיג את מחשבי iPad 2. חלק מהחנויות דיווחו על מלאי חדש אתמול (ג'), אך בשלוש חנויות אפל שבהן ביקר כתב InformationWeek אזל כל המלאי. על פי הפרסומים, כך קרה במרבית החנויות המוכרות את מחשב הלוח החדש. מי שמזמין מחשב iPad 2 דרך האינטרנט נדרש להמתין ארבעה עד חמישה שבועות עד שמחשב הלוח המיוחל יסופק לו. עם זאת, אלה שהקדימו להזמין את מחשבי ה-iPad 2 ביום ה' בשבוע שעבר כבר החלו לקבל אותם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים