שי און, מנכ"ל CA ישראל: "הענן הוא עובדה קיימת, וחשיבותו מקבילה להופעת האינטרנט"

"כאשר אנו מדברים עם מנמ"רים, הם תמיד מעלים את אותן הדרישות ביחס למרכזי הנתונים הארגוניים: הקצאה וניהול מהירים וגמישים יותר של תשתיות ה-IT", אמר און בכנס השנתי של הסניף הישראלי של החברה, CA Day, שנערך תחת הכותרת עידן הענן 2011 ● לדבריו, המנמ"רים מבינים את התועלות הטמונות בענן

"מיחשוב הענן עבר משלב ה-'אם להטמיע' לשלב ה-'מתי ואיך להטמיע'. המדובר במגמה חשובה ביותר בעולם המיחשוב, שחשיבותה מקבילה לזו של הופעת האינטרנט ולשינוי שהרשת גרמה לדרך בה עסקים עובדים", אמר שי און, מנכ"ל CA ישראל.

און פתח את הכנס השנתי של הסניף הישראלי של החברה, CA Day – עידן הענן 2011, שנערך היום (ד') במלון הילטון בתל אביב. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-500 מנהלי IT ומנהלי תשתיות ממגוון ארגונים מהמשק הישראלי.

לדברי און, "הענן הוא המגמה המרכזית בעולם המיחשוב. כאשר אנו מדברים עם מנמ"רים, הם תמיד מעלים את אותן הדרישות ביחס למרכזי הנתונים הארגוניים: הקצאה וניהול מהירים וגמישים יותר של תשתיות ה-IT".

המנמ"רים כיום, אמר און, עשו כל שנדרש על מנת לנצל את מערכי המיחשוב שלהם, "הם יישמו סטנדרטיזציה ומיכון, ביצעו פרויקטי וירטואליזציה, ושיפרו וייעלו תהליכים". כעת, אמר און, "המנמ"רים נמצאים בפתחה של מהפכה נוספת, חשובה לא פחות: השינוי המשמעותי בו ארגונים יצרכו את השירותים שלהם. מודל הצריכה ישנה את אופן הפעולה והחשיבה של הארגונים".

"CA עובדת עם כל התשתיות ולא מספקת יישומים", הסביר און, "אנחנו מתמקדים ביצירת תשתית בעלת שלושה היבטים: ממוכנת, מנוהלת ומאובטחת. אלה אבני הבניין של עולם מיחשוב הענן, ובלי טיפול בהן – בניית הענן לא תצלח. טיפול בהיבטים הללו יביא לניהול עולם התהליכים, למיכון ולבנייה של שירותים בענן. כך ניתן יהיה לענות בצורה מיטבית לדרישות לשירותים ולעוצמות מיחשוב. הלקוחות לא יישארו סבלניים ולא יחכו יומיים-שלושה להקצאת מיחשוב. משאב ה-IT הופך להיות מוצר צריכה ומנהל התשתיות יצטרך להקצות את המשאבים באופן מהיר, אמין וידידותי, תוך חלוקה גנרית ויכולת שכפול של השירות".

ל-CA, אמר און, יש מערך פתרונות למיחשוב הענן, המעניק לארגונים את היכולת להצליח בעבודה באופנים שונים, של ענן ציבורי, ענן פרטי וענן בן-כלאיים". הוא הוסיף, כי "אנו משקיעים ברכישות כמו גם בפיתוח פנימי. ב-18 החודשים האחרונים ערכה החברה רכישות של חברות בסכום כולל של יותר מחצי מיליארד דולרים, על מנת להיערך ולספק ללקוחות הארגוניים את היכולת לעבור למיחשוב ענן, תוך ניהולו, מיכונו  ואבטחתו".

און סיים בציינו, כי הוא צופה גידול בפעילות הסניף הישראלי של CA בעולם מיחשוב הענן ב-2011, "כי המנמ"רים מבינים את התועלות הטמונות בו. השנה הקרובה תתאפיין בכך שיותר ארגונים ירכשו פתרונות – ולא רק יתעניינו בהם. אנו לא רק שחקנים בעולם זה, אלא נוביל את השוק. הארגונים הגדולים יהיו איטיים יותר בהצטרפות למגמה, בגלל השמרנות הנטועה בהם, ההוצאות האדירות שהשקיעו עד כה והצורך בשינוי תפיסתי. האימוץ המהיר של מיחשוב ענן יגיע מארגוני SMB. הדרישה תגיע מהם ומארגוני SOHO, בשל הצורך שלהם לשכפל שירותים באופן גמיש יותר ומדורג".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים