דיווחים: בחברות הסלולר "לא התלהבו" מהאבטיפוס לטלפון החכם של דל

המתכננים של יצרנית המחשבים נאלצו לשוב לשולחנות השרטוט, לאחר שקיבלו ביקורות שליליות על המכשיר החדש ● מומחים טוענים, כי הטלפון החדש של דל לא אטרקטיבי, וכי כדי להתחרות במכשירים מובילים דוגמת iPhone ובלקברי, צריכה החברה לייצר מכשיר מדהים ● מדל, שעדיין לא הודתה אפילו שהיא מפתחת טלפון חכם, לא נמסרה תגובה

דל אמנם מקווה שהטלפון החכם החדש שלה יהפוך ללהיט בשוק, אבל יש סימנים שהמצב עלול לא להיות כך: מדיווחים שהתפרסמו אתמול (ב') עולה, כי חברות הסלולר "לא התלהבו" מהאבטיפוס שהוציאה דל לטלפון זה, מה שאילץ את המתכננים של החברה לשוב לשולחנות השרטוט.

שואו וו, אנליסט מחברת האחים קאופמן, אמר ל-MarketWatch, כי דל זקוקה לתמיכתן של חברות הסלולר כדי להתחרות במכשירים מובילים דוגמת iPhone של אפל ובלקברי של Research In Motion. אלה אמורות לסבסד את המכשירים ולהציע אותם במחירים תחרותיים, תמורת התחייבות למספר שנים.

הטלפון החכם של דל אמור להתבסס על מערכות הפעלה של מיקרוסופט וגוגל, אך על פי וו – הוא לא מספיק אטרקטיבי.

בראיון שהעניק לא מכבר ל-InformationWeek אמר קן דולייני, אנליסט של חברת גרטנר, כי נוכח התחרות הקשה בשוק, ייצור של טלפון חכם יהיה "אחד המהלכים המסוכנים ביותר שבהם נקטה חברת דל אי פעם. ללא מכשיר מדהים, תהיה להם בעיה".

בנוסף ל-iPhone ובלקברי, יהיה על המכשיר החדש של דל להתחרות בפאלם פרה, שיושק בחודש יוני הקרוב. בחברת פאלם מקווים, כי המכשיר החדש יביא להם את הקאמבק המיוחל, ויסחף בעקבותיו מכשירים של חברות מחשבים נוספות, דוגמת אקר, שהשיקה קו חדש של מכשירים סלולריים בחודש פברואר האחרון.

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת דל, שעדיין לא הודתה אפילו שהיא מפתחת טלפון חכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים