ארה"ב: 99 חברים בארגון פשע הואשמו בגניבת זהות והונאה בכרטיסי אשראי

החברים בארגון הפשע Armenian Power מקליפורניה הואשמו בהונאות בכרטיסי אשראי ובהמחאות, ובעבירות נוספות של צווארון לבן שההכנסות מהן הסתכמו ב-20 מיליון דולרים ● חברי הכנופיה גנבו, על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, מאות מספרים של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב לאחר שהשתילו מתקנים מיוחדים בקופות של חנויות מרשת "99 סנט בלבד" ברחבי קליפורניה

הרשויות בארה"ב הכריזו ביום ד' על מעצרם של 99 בני אדם במסגרת חקירה שעסקה בארגון הפשע Armenian Power, שחבריו, על פי החשד, הוציאו מקורבנותיהם במרמה ובסחיטה למעלה מ-20 מיליון דולרים.

"החברים בארגון הפשע המאורגן הורשעו היום במאות עבירות – ובהן סחיטה, חטיפה, הונאה, בלדרות סמים ועוד", אמר לני בראואר, עוזר לתובע הכללי במחלקה הפלילית של משרד המשפטים של ארצות הברית.

בכתב האישום, אשר כולל 134 סעיפים, הואשמו 29 בני אדם בעבירות על פי חוק RICO כנגד ארגוני פשע. "מדובר בעבירות מתוחכמות של צווארון לבן דוגמת גניבת זהות, הונאה בכרטיסי אשראי והדפסה של המחאות מזויפות", נמסר מהרשויות הפדראליות.

חברי הכנופיה גנבו, על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, מאות מספרים של כרטיסי אשראי וכרטיסי חיוב לאחר שהשתילו מתקנים מיוחדים בקופות של חנויות מרשת "99 סנט בלבד" ברחבי קליפורניה. על סמך המספרים שהשיגו הם הדפיסו כרטיסי אשראי מזויפים וערכו בעזרתם רכישות בסכום של שני מיליון דולרים.

הפרשה נתגלתה לאחר שמנהל באחת החנויות הבחין במתקן המושתל ודיווח על כך לרשויות. במארב נתפסו שניים מחברי הכנופיה בעת שניסו להסיר את המתקן מהקופה.

בפרשה אחרת הואשמו 20 בני אדם ששלחו יד לחשבונות בנק של קשישים. על פי כתב האישום, "החברים מארגון הפשע Armenian Power שיתפו פעולה עם כנופיות רחוב של אפרו-אמריקנים ושיחדו גורמי פנים בבנקים על מנת להשתלט על חשבונות של קשישים ולגנוב מהם סכום כולל של עשרה מיליון דולרים לפחות".

כתבי האישום הוגשו בתום חקירה שנמשכה חמש שנים והתמקדה בארגון הפשע Armenian Power. על פי הרשויות מונים חברי הכנופיה כ-200 בני אדם שמקורם בארמניה ובמדינות נוספות ממזרח אירופה. מקור ארגון הפשע בכנופיית הרחוב East Hollywood שפעלה בשנות השמונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים