סם פלמיסאנו: "יבמ תקצה משאבים רבים יותר לשווקים מתפתחים ותמשיך להשקיע בענן"

יושב ראש יבמ פרס את כיווני ההתפתחות של החברה לשנים הבאות ואמר, כי "הכלכלה העולמית הולכת ומסמנת כ-20 מדינות שחלקן בעוגה הכלל העולמית הולך וגדל בקצב גדול מהממוצעים העולמיים של הכלכלות המסורתיות" ● הוא הוסיף, כי החברה תציע "יישומים מתקדמים גדולים לארגונים רחבי היקף, כגון: משרדי ממשלה, מערכות בריאות, ניהול ערים, אספקת מים ולוגיסטיקה"

יבמ (IBM) תקצה בתקופה הקרובה משאבים רבים יותר לפנייה לשווקים מתפתחים ותמשיך להשקיע במיחשוב ענן ובעולם החכם – כך אמר אתמול (ג') סם פלמיסאנו, יושב ראש החברה. פלמיסאנו דיבר בפני אולם גדוש בשותפים עסקיים של יבמ, ובמסגרתם פרס את כיווני ההתפתחות שלה לשנים הבאות. חזונו מבוסס על הנחת היסוד שעולם המיחשוב משתנה בצורה חדה וברורה.

לדברי פלמיסאנו, "העולם עובר לכלכלה גלובלית, ואי אפשר להתעלם מכך יותר". "יתרה מכך", אמר, "מרכזי הכובד משתנים. שחקנים לאומיים חדשים עולים לבמה". הוא אף דיבר על שינויים בטכנולוגיה. העולם, על פי תפישתו של יושב ראש יבמ, הפסיק להיות נשלט על ידי מערכות ה-PC. "האינטרנט מחבר את כולם", ציין. "החלטות עוברות לזמן אמיתי. זה מוביל לצורך בעיבודים מרכזיים. לבסוף, יש שינויים גם בצרכי הלקוחות. הם צריכים קודם כל הרבה יותר אינטגרציה".

פלמיסאנו מתכוון להוליך את הענק הכחול לארבעה כיווני התפתחות בולטים, שיתוו את מדיניותה. הוא הודיע, כי החברה תקדיש תשומת לב רבה יותר לשווקים המתפתחים. "הכלכלה העולמית הולכת ומסמנת כ-20 מדינות שחלקן בעוגה הכלל העולמית הולך וגדל בקצב גדול מהממוצעים העולמיים של הכלכלות המסורתיות", אמר.

הכיוון שני הוא היישומים האנליטיים. "המנהלים בעולם משוועים למידע שיאפשר להם החלטות טובות ומהירות יותר", הוסיף פלמיסאנו. "לשם כך, לא ניתן יותר להסתפק באיסוף וצבירה של נתונים לתוך מערכות המידע. חשוב להצטייד במערכות אנליטיות שיהפכו את המידע הנחוץ לחד, גמיש ומיידי".

כיוון נוסף הוא מיחשוב הענן. "ארגונים יכולים לרכוש מערכות מתוחכמות, או חלקים מהן, באמצעות האינטרנט, ובכך להוזיל משמעותית את הוצאותיהן", ציין.

יבמ אף תציע "יישומים מתקדמים גדולים לארגונים רחבי היקף, כגון: משרדי ממשלה, מערכות בריאות, ניהול ערים, אספקת מים ולוגיסטיקה", אמר פלמיסאנו. לדבריו, "בתחומים שכאלה ניתן להשיג שליטה וייעול ולשדרג את הביצועים והתוצאות הכלכליות".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים