אפסון מתחת לים

התחרות הבינלאומית לצילום תת-ימי תפתח בשבוע הבא באילת. האירוע, שכבר זכה בעולם לכינוי "האולימפיאדה של הצילום התת-ימי", ייערך השנה בחסון ענקית ההדמיה אפסון. למאות הצלמים האמורים להגיע מהארץ ומחו"ל לאירוע, יחכו פרסים בגובה 80,000 דולרים. הפרס הגדול, בשווי כולל של 25 אלף דולרים, מורכב מצ'ק של עשרת אלפים דולרים שיקבל הזוכה במקום הראשון מאפסון ישראל ומטיול זוגי לשלושה שבועות לפפואה ניו גינאה.

כהכנה לתחרות ה-"חיה" באילת, נערכו השנה גם תחרויות מוקדמות ב-11 מדינות ברחבי העולם, שכללו בחירות אונליין של הזוכים. הללו אף יוטסו על ידי משרד התיירות הישראלי לאילת לקחת חלק בתחרויות.

"כחברה שהתרבות הארגונית שלה כוללת שמירה על איכות הסביבה ותרומה לקהילה ולחיי התרבות שלה, קל היה לנו להתחבר לאירוע", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל וצולל מוסמך בפני עצמו. "אם מוסיפים את הצבע, האקשן וההנאה מהצפייה בתמונות שיצולמו – החיבור לאפסון מושלם".

בין נותני החסות הנוספים לאירוע: משרדי התיירות של ישראל, פפואה ניו גינאה וקפריסין, עיריית אילת, רשת מלונות ישרוטל, פארק המצפה התת-ימי באילת, ריף הדולפינים וגורמי תיירות מסיני, אינדונזיה, תאילנד וקוסטה ריקה. התחרות נערכת על ידי מגזין הצלילה הישראלי "ים" ופורטל הצלילה idive.

דיילי ציפי מזכירה שהתחרות פתוחה לקהל הרחב. כל שצריך הוא ידע בסיסי בצלילה ומצלמה תת-ימית. התחרות תתקיים בין ה-10 ל-15 בנובמבר במלון ישרוטל ים-סוף (אמבסדור), אילת. מידע נוסף זמין בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים