ציפיות רבות מ-HP לקראת השקת מחשבי הטאבלט שלה

לפחות אחד המכשירים שתציג החברה אמור להיות מבוסס על מערכת ההפעלה WebOS, שנרכשה יחד עם רכישת פאלם ● כך, ייתכן מצב שבו תשיק HP מספר מחשבי טאבלט שיישאו את המותג Palm, בעוד שהאחרים יישאו את שם החברה האם ● תחילת הייצור בפועל של המכשירים צפויה ביוני

רמת הציפיות מענקית המיחשוב HP לקראת השקת מחשבי הטאבלט מתוצרתה, שצפויה להיערך בהמשך השבוע, הולכת ומתגברת. ב-HP מתכוונים להשיק יותר מטאבלט אחד, ואחד מהם אמור להיות מבוסס על מערכת ההפעלה WebOS, שנרכשה יחד עם רכישת פאלם (Palm). המדובר בגרסה שעברה שינויים רבים במטרה להתאים גם להתקנים הגדולים יותר מטלפונים חכמים. כך, ייתכן מצב שבו תשיק HP מספר מחשבי טאבלט שיישאו את המותג Palm, בעוד שהאחרים יישאו את שם החברה האם, HP.

התצורה של מחשבי הטאבלט שתציג HP אינה שונה בהרבה מזו של המתחרים. ככל הנראה ידובר במכשירים בגדלי 7 ו-9 אינץ' שיהיו מבוססים על מחוות יד. הכוונה היא שהמכשירים לא יכללו כפתורים פיזיים, ואם כן – הם יהיו מעטים, ותפקידם יהיה לאפשר לחזור למסך בית או לבצע פעולות פשוטות אחרות. כמו כן, בדומה למכשיר הזום (Xoom) של מוטורולה (Motorola) לדוגמה, יגיעו הטאבלטים של HP עם שתי מצלמות – האחת לצילומי סטילס והשנייה לווידיאו באיכות HD של 720p.

למרות שתצוגת מחשבי הטאבלט של HP/Palm השבוע תחזור על עצמה גם בתערוכת המובייל השנתית בברצלונה בסוף החודש, תחילת הייצור בפועל לא צפויה לפני יוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים