גוגל מציעה 20 אלף דולרים למי שיפרצו את דפדפן כרום

מי שיצליח לפרוץ את אחד מהדפדפנים ספארי, אינטרנט אקספלורר או פיירפוקס יזכה במחשב שבו פעל הדפדפן ובסכום של 15 אלף דולרים במזומן, וכן במספר פרסים נוספים ● כמו כן, יוזמנו המתחרים לפרוץ למכשירים iPhone 4, Blackberry Torch 9800 ו-Nexus S מבוסס אנדרואיד ● הפרסים יוענקו במסגרת תחרות Pwn2Own, שתתקיים בחודש הבא בוונקובר, קנדה

חטיבת TippingPoint של HP הכריזה לפני ימים אחדים, כי תחרות הפריצה Pwn2Own תיערך בין התאריכים 9 עד 11 במרס בוונקובר, קנדה. לפרסים שיוענקו לזוכים בתחרות, בסכום כולל של 105 אלף דולרים, הוסיפה גוגל (Google) סכום נוסף של 20 אלף דולרים, למי שיצליח לפרוץ את דפדפן כרום (Chrome).

בין השאר, מוזמנים משתתפי התחרות לפרוץ את הגרסאות העדכניות של הדפדפנים ספארי (Safari) של אפל (Apple), אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) של מיקרוסופט (Microsoft) ופיירפוקס (Firefox) של מוזילה (Mozilla), במהדורות 64 ביט של מערכות ההפעלה חלונות 7 (Windows 7) ו-Mac OS X Snow Leopard ובמחשבים נישאים מדגמי Vaio של סוני (Sony), כמו גם Alienware m11x ו-MacBook Air של אפל, עם צג בקוטר 13 אינץ'.

מי שיצליח לפרוץ את אחד מהדפדפנים ספארי, אינטרנט אקספלורר או פיירפוקס יזכה במחשב שבו פעל הדפדפן ובסכום של 15 אלף דולרים במזומן, וכן במספר פרסים נוספים. גולש שיצליח לפרוץ את דפדפן כרום יזכה בסכום של 20 אלף דולרים ובמחשב Netbook עם מערכת ההפעלה Chrome OS. עם זאת, מאחר שהפיתוח של Chrome OS עדיין לא הושלם, לא יוכלו משתתפי התחרות לנסות לפרוץ את דפדפן כרום במחשב עם מערכת ההפעלה Chrome OS.

גם מכשירים סלולריים יהיו יעד חשוב בתחרות. המתחרים יוזמנו לנסות לפרוץ את מכשיר Venue Pro של דל (Dell) עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7 (Windows Phone 7), מכשיר iPhone 4, מכשיר Blackberry Torch 9800 ומכשיר Nexus S עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android). כן יוזמנו המתחרים לתקוף מעבדים של תחנות בסיס סלולריות שמופקדות על התקשורת ברשת הסלולרית באמצעות האנטנות. כמו במקרה של המחשבים הניידים, מי שיצליח לפרוץ מכשיר סלולרי יזכה במכשיר עצמו בתוספת פרס כספי בסכום של 15 אלף דולרים.

כדי להשתתף בתחרות, יש להירשם עד 15 בפברואר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדם

    ,תרגיל מעולה צריך להרשם כדי לזכות מדוע האם יש כאן נסיון נואל לאיסוף פרטים על אקרים ?.... מדוע צריך להרשם כדי לזכות אם גוגל מוכנה להסתכן שתציע זאת לכל העולם הוירטואלי ומי שיבוא עם הפריצה המוכחת יקבל את כספו

אירועים קרובים