טופ סולושנס השלימה מיזוג פעילות נמל"ה של רנסיס לתוכה תמורת ארבעה מיליון שקלים

"החלטנו להתמקד במכירת פתרונות לשיפור חוויית הלקוח וניהול משובי לקוחות, כדי להרחיב, בין היתר, את הפעילות הגלובלית שלנו", אמר רן ארהרד, מנכ"ל ומייסד רנסיס ● גלעד הר-עוז, מנכ"ל טופ סולושנס, אמר ש-"כל צוות נמל"ה ברנסיס, לרבות צוות הפיתוח, יעבור אלינו"

טופ סולושנס, חברה בת של קבוצת טופ גרופ (לשעבר רמדור), הודיעה אתמול (א'), כי השלימה את תהליך המיזוג של המותג נמל"ה – מערכת ממוחשבת לניהול משובי עובדים – לתוך פעילות הקבוצה. החברה שילמה לרנסיס תמורת רכישת הפעילות סכום המוערך בארבעה מיליון שקלים.

במסגרת ההסכם, רנסיס תמשיך לפעול כחברה עצמאית ותתמקד בפיתוח ושיווק מערכות ממוחשבות לשיפור חוויית הלקוח וניהול משובי לקוחות, בין היתר מערכת Attentive Ace .

"לאחר 13 שנים שבהן פיתחנו את המותג נמל"ה לניהול משובים פנים ארגוניים וסקרים בכלל, החלטנו, כמהלך אסטרטגי, למקד את פעילותנו בשיפור חוויית הלקוח וניהול משובים", אמר רן ארהרד, מנכ"ל ומייסד רנסיס.

גלעד הר-עוז, מנכ"ל טופ סולושנס, אמר לאנשים ומחשבים, כי "רכישת נמל"ה היא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות שלנו. עם השלמת הרכישה נקלוט אלינו את כל צוות נמל"ה, כולל צוות הפיתוח, על מנת להמשיך ולפתח את המוצר".

ללא קשר להסכם עם טופ סולושנס, רנסיס הודיעה אתמול, כי חתמה על עסקה בשווי של 1.8 מיליון שקלים עם חברת תעופה דרום אפריקנית שתיישם את הפתרונות שלה לשיפור חוויית הלקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים