יבמ תשדרג את תשתית הטלפוניה ומוקד שירות הלקוחות במזרחי-טפחות; ההיקף: 20 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, יוטמעו במטה הבנק, בסניפיו ובמוקדים הטלפוניים מערכת מוקד שירות לקוחות של ג'נסיס, וסביבת תקשורת טלפונית כלל-ארגונית אחודה, על גבי תשתיות IP, מבוססת ציוד של סיסקו ● סמי קינן, מנמ"ר מזרחי-טפחות: "הקמת המערכת תגרום לקפיצת מדרגה בממשק בין הבנק ללקוחותיו ותייצר רמת שירות ייחודית ואיכותית במיוחד"

בנק המזרחי-טפחות החל בשדרוג מוקד שירות הלקוחות הטלפוני ותשתית הטלפוניה שלו. הפרויקט יבוצע על ידי אגף שרותי הטכנולוגיה ביבמ (IBM) ישראל, לצד אנשי iteam – הזרוע הטכנולוגית של בנק המזרחי-טפחות. הפרויקט החל לפני שבועיים, יסתיים בחודשים הקרובים והיקף ההשקעה בו נאמד בכ-20 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, תטמיע יבמ מערכת מוקד שירות לקוחות של ג'נסיס, וסביבת תקשורת טלפונית כלל-ארגונית אחודה, על גבי תשתיות IP, מבוססת ציוד של סיסקו (Cisco). הפתרונות יוטמעו במטה הבנק, בסניפיו ובמוקדים הטלפוניים. הקמת המערכת משתלבת במעבר המתוכנן של כמה מיחידות בבנק והמוקדים הטלפוניים שלו למרכז התפעול החדש בלוד, מט"ל (מזרחי-טפחות לוד).

לדברי סמי קינן, מנמ"ר מזרחי-טפחות, "הקמת המערכת תגרום לקפיצת מדרגה בממשק בין הבנק ללקוחותיו ותייצר רמת שירות ייחודית ואיכותית במיוחד. במקביל, יושג גם שיפור מהותי של התקשורת הטלפונית הפנים-ארגונית, בין עובדי הבנק ומחלקותיו השונות".

קינן הסביר, כי הטמעת תשתית טלפוניית ה-IP, ושדרוג מוקד שירות הלקוחות, "הם חלק מהמהלך הכולל בעיצומו מצוי הבנק, לעליית מדרגה באיכויות התשתיות הטכנולוגיות. המהלך יאפשר לבנק לתת מענה טוב יותר למגוון צרכי הלקוחות ולעמוד עימם בקשר הדוק יותר".

חיים זוארץ, מנהל אגף שירותי טכנולוגיה, יבמ ישראל: "המהלך הטכנולוגי אותו מבצע בנק מזרחי-טפחות אופייני לבנקים קמעונאיים מתקדמים בכל העולם, המחפשים דרכים להציע שירותים וערך מוסף שאינם זמינים בכל מקום אחר. העתיד דורש יעילות גבוהה מאי-פעם, ומצוינות תפעולית".

זוארץ הוסיף, כי "הטכנולוגיה שתיושם תהפוך למרכיב מרכזי בהתנהלות היום יומית מול הלקוחות, כמו גם בתהליך קבלת ההחלטות האסטרטגיות, תאפשר לבנק לסנכרן ולתאם בין המיזמים העסקיים והטכנולוגיים שלו ולבדל את היצע המוצרים והשירותים, תוך מיצוי מלא יותר של ההזדמנויות החדשות בשוק".

בחודש שעבר חנך מזרחי-טפחות את מרכז המחשבים החדש שלו במרכז התפעול החדש שלו באזור התעשייה הצפוני של לוד. עם תום תהליך המעבר לאתר החדש, צפויים כ-1,200 מעובדי הבנק לעבוד במקום, ובכלל זה iteam, המוקדים הטלפוניים, מרכז ההדרכה, האגף לתפעול עורפי ויחידת חיתום וניהול הלוואות בתחום המשכנתאות. בתחילה ישתרע המרכז על כ-30 אלף מ"ר, ובהמשך יורחב לכ-40 אלף.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיא

    מסתבר שיבמ שולטת בכלל תחום השרות והמיגרציה לבנקים . מה קורה בקולה ? יש לך ד"ש ממת"פ ;-)

אירועים קרובים