דטה קיוב הטמיעה מערכת BI של פנורמה בבנק יהב; ההיקף הכספי: מיליון שקלים

המערכת מבוססת על בסיס הנתונים SQL Server וכלי BI משלימים של מיקרוסופט ועל תוכנת Panorama NovaView 6 של פנורמה ● היא משמשת מאות עובדים, מרמת ההנהלה הבכירה ועד לעובדי הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ

דטה קיוב (DataCube) הקימה מחסן נתונים ארגוני ומערכת BI בבנק יהב, בפרויקט שהחל בינואר 2010 והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מקורות בענף העריכו אותו בכמיליון שקלים.

הפרויקט בוצע בשיתוף פעולה עם אגף המיחשוב בבנק. ההטמעה בפועל החלה לאחר אפיון, שהתבסס על מתן מענה לצרכי הבנק בטווחים הקצר והארוך.

מערכת ה-BI בבנק יהב משמשת מאות עובדים, מרמת ההנהלה הבכירה ועד לעובדי הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ. בהיבט הטכנולוגי, המערכת מבוססת על בסיס הנתונים SQL Server וכלי BI משלימים של מיקרוסופט (Microsoft) ועל תוכנת Panorama NovaView 6 של פנורמה (Panorama).

לדברי גדי דודיאן, מנהל אגף המיחשוב בבנק יהב, "מערכת ה-BI מהווה נדבך מרכזי בתרומת אגף המיחשוב לשיפור התוצאות העסקיות של הבנק. ההבנה שניהול המידע והתובנות העסקיות הנגזרות מכך תורמים תרומה ישירה לשיפור התוצאות ולרווחיות הבנק הביאה אותנו להחלטה להשקיע בהקמת מערכת BI".

בנק יהב מתמחה בניהול פיננסי של משקי בית ומשרת את ציבור השכירים בישראל. מרבית לקוחותיו נמנים על עובדי המדינה והמגזר הציבורי. בשלוש השנים האחרונות הכפיל הבנק את מערך הסניפים שלו, המונה כיום 42 סניפים ומוקדי ייעוץ להשקעות, ופיתח בצורה נרחבת את כל אמצעי הבנקאות המקוונת, לרבות מוקד ישיר, מענה קולי ואתר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים