בלאט לפידות הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com באוניברסיטת בן גוריון; ההיקף: 200 אלף שקלים

המערכת מספקת לצוות מדור הרישום ומוקד המידע של האוניברסיטה תמונת מצב עדכנית על מתעניינים ומועמדים ללימודים ומאפשרת לנהל ביעילות את התקשורת עמם ● מחלקת השיווק באוניברסיטה משתמשת במערכת לניהול וביצוע של קמפיינים שיווקיים שונים, כמו גם לניטור, מעקב והפקת לקחים באשר ליעילות ערוצי פרסום ופעולות שיווק

בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל ו-Certified Partner, השלימה פרוייקט ליישום והטמעת מערכת ה-CRM של החברה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. המערכת מיועדת לשימוש מחלקות השיווק, אגף מינהל התלמידים, מוקד המידע והשירות ויחידות נוספות באוניברסיטה. הפרויקט נמשך כשנתיים, והיקפו מוערך בכ-200 אלף שקלים.

מהחברה נמסר, כי המערכת תאפשר לאוניברסיטה לייעל ולשפר את הקשר עם מתעניינים ומועמדים ללימודים בה. המידע במערכת מתעדכן מדי יום בנתונים ממקורות שונים, בהם אתרי אינטרנט, דואר אלקטרוני ופניות טלפוניות, וכן בנתונים ממערכות ארגוניות אחרות של האוניברסיטה, בהן מערכת מנהל התלמידים.

בנוסף, מערכת ה-CRM של Salesforce.com מספקת לצוות מדור הרישום ומוקד המידע האוניברסיטאי תמונת מצב עדכנית על מתעניינים ומועמדים ללימודים ומאפשרת לנהל ביעילות את התקשורת עמם. כן היא מאפשרת להעביר פניות בין צוותים ובין יחידות באוניברסיטה לצורך מתן שירות ממוקד, ומסייעת בטיוב הפניות וסיווגן.

מחלקת השיווק באוניברסיטה משתמשת במערכת לניהול וביצוע של קמפיינים שיווקיים שונים, כמו גם לניטור, מעקב והפקת לקחים באשר ליעילות ערוצי פרסום ופעולות שיווק.

נתן חיים, ראש אגף מינהל התלמידים באוניברסיטת בן גוריון, אמר, כי "המערכת מסייעת לשיפור התקשורת עם המועמדים ולייעול תהליכי מעקב, תיעוד ובקרה. היא מאפשרת לנו למקד את מאמצינו ולסייע למועמדים ולמתעניינים לקבל את המידע העדכני ולבצע את הפעולות הדרושות בזמן הנכון".

שגיא לנגר, מנהל השיווק של האוניברסיטה, אמר ש-"מערכת ה-CRM נותנת לנו נתונים חשובים בזמן אמת שמאפשרים לנו להגיע להחלטות בקשר למיקוד קמפיינים ברחבי הרשת ובכלל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים