One1 הטמיעה פתרון לגלישה בטוחה של ג'טרו בענבל ביטוח; היקף היישום: 120 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט, אשר כולל כ-100 רשיונות, ישתמשו כ-200 מעובדי ענבל במערכת ● בחברה הוסיפו גם את פיתרון הלבנת הקבצים מבית Postal Guard, שנועד לאפשר הכנסת קבצים בבטחה לארגון

One1, המייצגת בישראל את חברת ג'טרו מקבוצת רדט, הטמיעה בענבל חברה לביטוח את מערכת Jetro Secure Browsing לגלישה בטוחה באינטרנט. בענבל הוסיפו גם את פיתרון הלבנת הקבצים מבית Postal Guard, שנועד לאפשר הכנסת קבצים בבטחה לארגון, לאחר בדיקתם, ופותח כ-Plug-in ייעודי למוצר של ג'טרו. במסגרת הפרויקט ישתמשו כ-200 מעובדי ענבל במערכת. היקפו הכספי של הפרויקט, שכולל 100 רישיונות, מסתכם ב-120 אלף שקלים.

ענבל חברה לביטוח מספקת שירותי ייעוץ וכיסוי ביטוחי ושירותים פיננסים עבור ממשלת ישראל והגופים שבשליטתה. בנוסף היא משמשת כזרוע הביצועית של הממשלה במגוון פעילויות ביטוחיות ופיננסיות. במסגרת פעילותה כפופה החברה לתקנה מספר 257 של המפקח על הביטוח, המחייב הפרדה מוחלטת בין גלישה באינטרנט לבין האפליקציות הקריטיות של הארגון. הפתרון של ג'טרו נועד לתת מענה לתקנה זו.

צור יהב, מנהל תחום מוצרי ג'טרו ב-One1 אמר, כי "בעוד פתרונות אבטחה אחרים מסננים את התוכן הנכנס לארגון, פתרון Jetro Secure Browsing לא מכניס את התוכן המקורי לתוך הרשת, כי אם רק צילום מסך שלו (העתק), ולכן מספק רמת אבטחה מרבית של רשת נפרדת לחלוטין לצורכי גלישה. הגלישה בפתרון של ג'טרו נעשית מחוץ לרשת הארגון, על שרתים חיצוניים המופרדים פיסית מהרשת הפנים-ארגונית. מכיוון שהמערכת אינה מאפשרת מעבר של קבצי אינטרנט פעילים לתוך רשת הארגון – וירוסים, סוסים טרויאנים ותוכנות spyware אינם יכולים לחדור אליה".

לדברי יהב, "יותר ויותר חברות מתחום הפיננסים מאמצות את מערכת Jetro Secure Browsing בשל קלות השימוש בה והמענה המדויק שהיא נותנת להוראת המפקח על הביטוח. אנו רואים כי ישנה מגמת עלייה באימוצה של המערכת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Aquila

    כנראה שהולך להם יותר מדי טוב... נכון לעכשיו אתר האינטרנט של ענבל ביטוח לא עולה. :-)

אירועים קרובים