One1ERP תטמיע את המערכת שלה בזנלכל; ההיקף: מיליון שקלים

הפרויקט יחל במרץ השנה והמערכת, שתחליף את מערכת ה-ERP הקיימת של קו מערכות, צפויה לעלות לאוויר בתחילת 2012 ● המערכת תכלול מודולים רבים, ביניהם ניהול רכש ומלאי, לוגיסטיקה, פיננסי, ניהול כספים וניהול הייצור והמפעל

One1ERP תטמיע את המערכת שלה בזנלכל. הפרויקט יחל במרץ השנה והמערכת צפויה לעלות לאוויר בתחילת 2012. היקף הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

One1ERP התמודדה במכרז להטמעת מערכת ERP מול מידעטק המטמיעה פריוריטי. המערכת שתוטמע תחליף מערכת ERP קיימת, של קו מערכות. הפרויקט כולל הקמה, יישום, הדרכה, לצד תפעול ותחזוקה למשך חמש שנים. המערכת תשרת 50 משתמשים, ותביא למיכון כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים במפעל. עוד תתמוך המערכת בפעילות החברה בישראל ובשיווק מוצריה בחו"ל, באירופה ויפן.

במערכת ה-ERP יועלו מודולים רבים, ביניהם ניהול רכש ומלאי, לוגיסטיקה, פיננסי וניהול כספים. המודול המרכזי במערכת עבור זנלכל הוא ניהול הייצור והמפעל, מודול המטפל בכל שלבי הייצור: מגיוס חומר גלם חקלאי עונתי, דרך יצור, טכנולוגיה, פיתוח מוצרים חדשים, ועד להפצת ומשלוח המוצרים ללקוחות בארץ ובחו"ל. בשלב מאוחר יותר, במהלך 2012-2013, תיבחן עליית מודולים נוספים, ביניהם BI ושירות לקוחות.

זנלכל הינה חברה יצרנית ותיקה, שהוקמה בשנת 1940, ופועלת בעולם מוצרי פירות וירקות משומרים. הפרויקט יבוצע במפעלי החברה באזור התעשייה אלון תבור, ויכיל גם את הפעילויות של פרי-זה ומפעלי השימורים של יכין שבבעלות זנלכל. את הפרויקט מלווה משרד הייעוץ שחף שביצע את ההיערכות בטרם המכרז וסייע בבחירת הספק.

במסגרת הפרויקט, במערכת ה-ERP יועלו מודולים רבים, ביניהם ניהול רכש ומלאי, לוגיסטיקה, פיננסי וניהול כספים. המודול המרכזי במערכת עבור זנלכל הוא ניהול הייצור והמפעל, מודול המטפל בכל שלבי הייצור: מגיוס חומר גלם חקלאי עונתי, דרך יצור, טכנולוגיה, פיתוח מוצרים חדשים, ועד להפצת ומשלוח המוצרים ללקוחות בארץ ובחו"ל. בשלב מאוחר יותר, במהלך 2012-2013, תיבחן עליית מודולים נוספים, ביניהם BI ושירות לקוחות.

לדברי פנחס גורביץ', מנכ"ל זנלכל, "שמנו דגש מיוחד על מערכות IT מתקדמות. את השדרוג האחרון של מערכת ה-ERP ביצענו לפני 5 שנים, וכחלק משיפור מתמיד של תהליכי הניהול בחברה החלטנו לבחור מערכת חדשה. המערכת שנבחרה נותנת את המענה העכשווי לצרכים המיידים של זנלכל ולתכניות התפתחותה בשנים הבאות".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, הוסיף כי "זוהי הזכייה הרביעית בשבועות האחרונים שלנו בעת התמודדות במכרזים. המגמה זו תופסת תאוצה עם שחרור גרסת 3G שהשקנו החודש, ואנו נמצאים במו"מ מתקדם עם לקוחות נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים