שינויים בקומסק: רועי הררי מונה למנכ"ל; נסים בראל – ליושב ראש

בראל, מייסד הקבוצה, פורש מתפקידו כמנכ"ל לאחר 24 שנים ● הררי ינהל במסגרת תפקידו את כל פעילות הייעוץ לתחומי אבטחת המידע וניהול הסיכונים בישראל ובמדינות נוספות שבהן פועלת קומסק ● בראל יעסוק בפיתוח פעילויות עסקיות חדשות בחברה, בישראל ובעולם ● החברה הקימה חממה טכנולוגית לסטארט-אפים בתחום אבטחת המידע, ותשקיע בה שמונה מיליון שקלים ב-2011

חילופי תפקידים ומינויים חדשים בקומסק: אחרי 24 שנים שבהן שימש כמנכ"ל, עובר נסים בראל לתפקיד יושב ראש פעיל בקבוצה, ויעסוק בפיתוח פעילויות עסקיות חדשות בחברה, בישראל ובעולם. את מקומו של בראל, שייסד את החברה ב-1987, ימלא רועי הררי. במסגרת תפקידו, ינהל הררי את כל פעילות הייעוץ לתחומי אבטחת המידע וניהול הסיכונים בישראל ובמדינות נוספות שבהן פועלת קומסק. החברה מעסיקה כיום כ-150 עובדים.

הררי (35) החל בחברה כיועץ אבטחת מידע ומנהל פרויקטים. לאחר מכן הוא היה מנהל שיווק בינלאומי, הקים את החברה הבת קומסק אנגליה והיה מנכ"ל שלה במשך שנתיים. בתפקידו האחרון שימש הררי סמנכ"ל פיתוח עסקי של קומסק וניהל את הפעילות הבינלאומית של הקבוצה, שמניבה 40% מהכנסותיה. הררי משמש כחבר הנהלת קבוצת קומסק בחמש השנים האחרונות.

רועי הררי, המנכ"ל החדש של קומסקיורן סירקיס (38), סמנכ"ל הייעוץ של קומסק, יקים חממה טכנולוגית לסטארט-אפים ויעמוד בראשה. חברות ההזנק בתחום אבטחת המידע ייהנו ב-2011 מהשקעה של שמונה מיליון שקלים. החממה הטכנולוגית לסטארט-אפים תעבוד בסינרגיה עם קומסק כדי לבחון פתרונות חדשים ולמנף אותם.

לדברי בראל, "ההקמה של חממה לסטארט-אפים מגיעה בתקופה שבה הביקושים לפיתוח בתחום אבטחת המידע גבוהים מתמיד. הידע הבינלאומי שנצבר בקומסק יאפשר לנו לבחון ולקדם פתרונות חדשים ולקחת חלק מרכזי בצמיחה הניכרת של סטארט-אפים בתחום אבטחת המידע בשנים הקרובות".

מינויים נוספים

משה ישי מונה לתפקיד סמנכ"ל הפרויקטים ושירותי הייעוץ של קומסק. ישי, חבר הנהלת החברה, ניהל בשנתיים האחרונות את פעילות הלקוחות האסטרטגיים של קומסק. מעתה הוא יהיה אחראי על כלל פעילות הפרויקטים ושירותי הייעוץ מול לקוחות קומסק.

יורן סירקיס, סמנכ"ל הייעוץ של קומסק. יקים חממה טכנולוגית לסטארט-אפים ויעמוד בראשהשי צלליכין, CTO ומנהל השירותים הטכנולוגים, יצורף להנהלת קומסק ויופקד על הפיתוח וההובלה של שירותי האבטחה בחברה, בין השאר בתחומי המענה לטרור הקיברנטי ושירותי אבטחת מידע במיחשוב ענן.

מיקה איתן קודמה לתפקיד סמנכ"ל ותנהל את תחום משאבי האנוש והתפעול בקבוצה.

מקומסק נמסר, כי סבב המינויים הנוכחי מגיע על רקע תוכנית צמיחה שגובשה בחברה בעקבות הגידול המואץ שלה בתקופה האחרונה. זו כוללת, בין היתר, התרחבות לשווקים חדשים בארץ ובחוץ לארץ, על רקע עידן של עליית מדרגה בפשעי מחשב וטרור קיברנטי וגידול בעולמות הרגולציה.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מומחה אבטחה

    בדיעבד אכן הוכיח את עצמו...הבחור מתקפל אחרי פחות משנה - אכן סיפור הצלחה

  2. יועץ אבטחת מידע

    ניסים בראל חושב שהלקוחות מטומטים ואוכלים את הלוקש הידוע של יועצים סטודנטים ב- 40 שקל לשעה שנמכרים ב-300 שקל לשעת ייעוץ... די ניסים...פרוש לפנסיה...עזוב אותנו מהשטיות שלך...

אירועים קרובים