קווין רוז, מייסד Digg: ה-iPad 2 יוכרז בתוך 3-4 שבועות

"ייתכן שההכרזה תהיה ב-1 בפברואר", כתב רוז, בהסתמך על "ידיעה מבוססת" ● הוא הוסיף, כי "ה-iPad 2 יהיה בעל מסך Retina ומצלמה קדמית ואחורית" ● עדות נוספת לכך שאפל מתכוננת להודעה הגדולה ניתנה ביום ה' האחרון כאשר דווח, כי החברה מגבילה את החופשות לעובדי החנויות שלה לשלושה שבועות, שמתחילים בסוף החודש

חרושת השמועות סביב אפל (Apple) והשאלה מתי היא תשיק את iPad 2 סערה וגעשה בשבוע האחרון. הדיווח האחרון פורסם בסוף השבוע על ידי קווין רוז, מייסד Digg, שכתב בבלוג שלו, כי השקת ה-iPad הבא תקרה בקרוב.

"יש לי ידיעה מבוססת שאפל תכריז על iPad 2 במהלך 3-4 השבועות הקרובים, וייתכן שזה יהיה ב-1 בפברואר", כתב. הוא הוסיף, כי "ה-iPad 2 יהיה בעל מסך Retina ומצלמה קדמית ואחורית" והמליץ: "אם אתם מתכננים לקנות iPad – חכו עם זה".

שמועות נוספות בקשר ל-iPad מספרות שהגרסה הבאה תכלול גם יציאת USB, רמקול חזק יותר ועיצוב דקיק יותר.

עדות נוספת לכך שאפל מתכוננת להודעה הגדולה ניתנה ביום ה' האחרון. אתר AppleInsider דיווח שהחברה מגבילה את החופשות לעובדי החנויות שלה לשלושה שבועות, שמתחילים בסוף החודש. על פי האתר, אפל מתגברת את הצוותים בנקודות מכירה רבות, מתוך ציפייה להשקה של מוצר מבוקש כלשהו. יצוין, כי העובדים בחנויות לא עודכנו לגבי המוצרים שהחברה מתכננת ומועדי השקתם.

השמועות על הדור השני של ה-iPad צצו בשבועות האחרונים חדשות לבקרים. בתחילה דווח, כי אפל תחרוג מהמסורת שלה – מחזור חד שנתי של חידושים – ותציג את הדגם החדש לקראת עונת החגים. מכל מקום, הזמן הזה כבר חלף ולא הוצג הדגם חדש, ולכן – הגיוני להניח שאפל בכל זאת לא תחרוג מהסבב השנתי שלה ושההכרזה על הדגם החדש תתרחש בשבועות הקרובים, בדיוק שנה לאחר ההכרזה על ה-iPad הראשון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים