טרנסוויי תספק מערכות כרטוס אוטומטיות לקווי המטרונית בחיפה; היקף הפרויקט: 28 מיליון שקלים

החברה חתמה על הסכם מול יבמ, ותשמש קבלן משנה שלה ● IGS של יבמ תספק למטרונית את שירותי ה-IT במשרד אחורי, ואילו טרנסוויי תספק מערכות תמיכה והטענה לכ-150 תחנות ורציפים, שיהיו פרוסים בשלושת קווי המטרונית באזור חיפה, באורך כולל של כ-40 קילומטרים ● תוקף ההסכם עומד על 12 שנים

טרנסוויי, חברה בת מקבוצת או.אר.טי העוסקת בייצור ושיווק של מערכות כרטוס וניהול לתחבורה הציבורית, חתמה על הסכם מול יבמ (IBM) לאספקת מערכות כרטוס אוטומטיות, התומכות בכרטוס חכם בתחנות קווי המטרונית בחיפה. ההסכם הינו לתקופה של 12 שנים, והיקפו עומד על 28 מיליון שקלים.

במסגרת ההסכם, תשמש טרנסוויי ליבמ כקבלן משנה. IGS (ר"ת IBM Global Services) תספק למטרונית את מערך ה-IT במשרד האחורי, ואילו טרנסוויי תספק מערכות תמיכה והטענה לכ-150 תחנות ורציפים, שיהיו פרוסים בשלושת קווי המטרונית באזור חיפה, באורך כולל של כ-40 קילומטרים.

העמדות שתוצבנה בתחנות תמלאנה שתי פונקציות: ממכר ותקפות. ההצבה תיעשה בעוד שנה וחצי, וההתקנה תימשך שלושה חודשים. עד אז, עוסקים אנשי טרנסוויי בתהליכי פיתוח והתאמה של המערכות לשוק הישראלי. בסופו, יוכלו העמדות לזהות את כל סוגי השטרות והמטבעות בשוק.

משה פניג'ל, מנכ"ל טרנסוויי, אמר לאנשים ומחשבים, כי "ההסכם שחתמנו מקנה לנו מעמד של מובילת שוק בתחום פעילותנו – פיתוח פתרונות כרטוס לתחבורה הציבורית. זה תחום שמתפתח בשנים האחרונות בקצב מהיר". הוא הוסיף, כי העמדות שתוצבנה הן הראשונות בארץ שתהיינה חשופות, והן מוגנות מפני פגעי טבע.

בחודש מאי השנה נבחרה טרנסוויי כספק משנה בפרויקט הכרטוס החכם באגד. במסגרת הסכם זה, תספק החברה מערכות כרטוס וניהול לאגד בפרויקט בהיקף 22 מיליון שקלים, למשך שש שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים