One1 ו-HP ישראל יחליפו תשתיות ה-IT בזוגלובק בפרויקט בהיקף שלושה מיליון שקלים

ליבת הפרויקט היא הגירה של מערכת ה-ERP תוצרת סאפ מפלטפורמת AS/400 למערכת Microsoft SQL ● הרציונל מאחוריו הוא יצירת סביבת עבודה גמישה, יעילה ובעלת ביצועים גבוהים, תוך שמירה על עלויות תחזוקה נמוכות משמעותית מהמערכת הקודמת ● חטיבת התשתיות של One1 וחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל זכו במכרז שבו התמודדו גם מטריקס, מלם-תים וטלדור

One1 Systems ו-HP ישראל יבצעו במשותף פרויקט להגירת מערכות סאפ (SAP) ולשדרוג תשתיות ה-IT בזוגלובק. חטיבת התשתיות של One1 וחטיבת השירותים הארגוניים של HP ישראל זכו בימים אלה במכרז שבו התמודדו בנוסף מטריקס (Matrix), מלם-תים וטלדור. הפרויקט יימשך תשעה חודשים ויתנהל בתשעה אתרים, לטובת 400 משתמשי המיחשוב בחברה. היקפו עומד על שלושה מיליון שקלים.

ליבת הפרויקט היא הגירה של מערכת ה-ERP תוצרת סאפ מפלטפורמת AS/400 למערכת Microsoft SQL. הרציונל מאחוריו הוא יצירת סביבת עבודה גמישה, יעילה ובעלת ביצועים גבוהים, תוך כדי שמירה על עלויות תחזוקה נמוכות משמעותית מהמערכת הקודמת. כן יאפשר הפרויקט עבודה בסביבות וירטואליות.

הפרויקט הרוחבי נוגע בכל תשתיות ה-IT של זוגלובק. בין היתר, יוסבו מערכות האיחסון והגיבוי הקיימות של החברה לאלה של HP: איחסון מבוסס HP StorageWorks EVA6400, תשתית גיבוי מבוססת תוכנת HP Data Protector, תשתיות שרתי להב של HP ופתרון תקשורת מבוסס HP Networking. עוד תוטמע במערך ה-IT של זוגלובק תשתית וירטואלית של VMware vSphere לאיחוד של עשרות שרתים פיזיים ויצירת סביבה וירטואלית.

לדברי ירון ארזי, סמנכ"ל הכספים ומערכות המידע בקבוצת זוגלובק, "כחברת מזון מובילה ברמה העסקית והתדמיתית, עלינו להצעיד אותה לקדמת הטכנולוגיה. פרויקט ענק זה ישיג את מטרתו, יאפשר לארגון לגדול ולצמוח בטווח המיידי ואף יתרום להגדלת הרווחיות בטווח הבינוני והארוך". הוא הוסיף, כי "ה-IT של החברה יקבל מערכת גמישה ורבת עוצמה להתמודדות עם האתגרים העסקיים שלנו. הפתרון מבטיח יישום מוצלח אשר יסייע לחזק את בסיס הצמיחה של זוגלובק".

One1 Systems ו-HP ישראל מסרו, כי "פרויקט שדרוג התשתיות בזוגלובק מבוסס על מערכות וכלים טכנולוגיים המבטיחים גמישות ויתירות מרבית בהקצאת משאבי ה-IT, ביצועים גבוהים, שרידות והתאוששות מיידית מכשל ללא צורך בפתרונות משלימים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים