דורון קמפל, מנכ"ל דיליג'נט: "יבמ עמדה בכל ההבטחות שלה אלינו"

"לא איבדנו אף עובד בתהליך ההשתלבות", אומר קמפל בראיון לאנשים ומחשבים, "טיפלו בנו בכפפות של משי" ● דיליג'נט, שנרכשה בשנה שעברה על ידי הענק הכחול, מתכוונת להציג בקרוב אופציית רפליקציה חדשה של מערכות ProtecTier ● וגם: יבמ מתכוונת לקלוט בחברה עוד עובדי פיתוח עד סוף 2009

"יבמ עמדה בכל ההבטחות שלה אלינו", אומר מנכ"ל דיליג'נט, דורון קמפל, בראיון ראשון מאז שנרכשה החברה על ידי הענק הכחול, באפריל אשתקד. "השילוב הצליח מעל למשוער – לא איבדנו אפילו עובד אחד, וטיפלו בנו בכפפות של משי". דיליג'נט, ציין, מתקרבת לסיום השנה הראשונה של הליך הקליטה בקבוצת האחסון של יבמ. עובדי החברה, המפתחת פתרונות למניעת שכפול נתונים (De-Duplication), יכולים בינתיים להיות מרוצים מהתהליך המורכב.

קמפל, שנשמע מרוצה מאוד מהאופן שבו עובר תהליך ההשתלבות של דיליג'נט ביבמ, אמר, כי "יש פה גרעין משמעותי של חברי צוות שההתמקדות שלהם במשימה לא התעמעמה כפועל יוצא של הרכישה: אנשים רואים בדיליג'נט מין משימה אישית – ורתמו למשימה הזאת גם את הכוח של יבמ. הרכישה פתחה מצד אחד אפשרויות קריירה חדשות בפני עובדים ותיקים של דיליג'נט – ומצד שני לא עמעמה את הלכידות הארגונית שאיפיינה את החברה, כחברת הזנק".

מאז הרכישה הולכת ומתפתחת פעילות דיליג'נט בישראל. יבמ קלטה בשנה האחרונה עובדים חדשים בחברה, ועד סוף 2009 הכוונה היא לקלוט עוד עובדי פיתוח. באמצע השנה גם מתכוונת יבמ להציג לשוק אופציית רפליקציה של מערכות ProtecTIER, המפותחות בדיליג'נט: לראשונה בתעשייה, אפשר יהיה לאזן עומסים של גיבוי מנקודה אחת לשניה – מבלי לצרוך רוחב פס מיותר, כאשר המשימה מבוצעת בין שתי מערכות למניעת שכפול, המעבירות נתונים באופן ספקטיבי, ולא בין שני דיסקים.

על הנכונות בשוק לאמץ את הטכנולוגיה והפתרונות המגיעים עתה מיבמ, אומר קמפל, כי "אין ספק שהשוק מגלה נכונות גדולה יותר לקבל את המוצר. ליבמ יש יותר גישה ללקוחות ויותר יכולות למכור במרכזי עיבוד הנתונים. אנשי יבמ מוכרים גיבוי, טייפ ועכשיו גם אותנו. יבמ היא השחקן היחיד המחזיק בבעלות מלאה על כל המרכיבים הטכנולוגיים שמממשים מניעת שכפול בפלח השוק העליון. השרת, הדיסק, תוכנת ניהול האחסון וספריית הקלטות הווירטואלית, והכלים למניעת שכפול מיותר של נתונים. כשאתה מסתכל על עולם הגיבוי, מיישום הגיבוי דרך ספריית הטייפ הווירטואלי ועד לטייפ, יש רק חברה אחת שיש לה את כל השרשרת הזאת. ל-EMC אין טייפ, לסאן אין יישום גיבוי, וכן הלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים