פרטנר מיישמת את המלצות חברת הייעוץ: תפטר 50 עובדי מטה, אך תקלוט כ-1,000 עובדי קבלן

עם השלמת הליך הארגון מחדש תעמוד מצבת כוח האדם של החברה על סך של כ-7,750 עובדים - גידול של יותר מ-10% ● הצעדים, מסרה פרטנר, יתבצעו לאור הרפורמה הגדולה הצפויה בשוק התקשורת בשנה הבאה ● יעקב גלברד, מנכ"ל פרטנר: "פנינו מופנות ליעדים המרכזיים של שנת 2011"

פחות מחודש לאחר שפורסם באנשים ומחשבים על כוונתה של פרטנר לערוך ארגון מחדש בשורותיה, הודיעה הבוקר (ב') חברת הסלולר כי תפטר 50 עובדי מטה, אך תקלוט כ-1,000 עובדי קבלן. זאת, לאור המלצות שקיבלה מחברת הייעוץ סקר.

בהודעתה של פרטנר נכתב, כי לקראת שנת 2011, הצפויה להביא עמה שינויים רבים בשוק התקשורת, ולאור הרפורמה הגדולה שמנהיג משרד התקשרות בענף – תבצע פרטנר היערכות מיוחדת.

עם השלמת הליך הארגון מחדש, תורחב מצבת כוח האדם של החברה ביותר מ-10%, בעיקר במערכי השירות והתמיכה. כך, מצבת כוח האדם של פרטנר תעמוד על סך של כ-7,750 עובדים במקום 6,800 כיום. יצוין, כי השינוי במצבת כוח האדם הוא למעשה שינוי טכני: עובדי קבלן המשרתים היום במתקני החברה פשוט יהפכו להיות עובדי פרטנר.

יעקב גלברד, מנכ"ל החברה, מסר, כי "בימים אלה הסתיים תהליך השינוי המבני בחברה, כאשר פנינו מופנות ליעדים המרכזיים של שנת 2011. בראש וראשונה עומד הלקוח במרכז העשייה, בשירות, בקדמה הטכנולוגית בהצעות ובשירותים חדשניים. כחברה המחויבת ללקוחותינו, אנו מחויבים להמשיך ולהוביל ולקבוע את הרף הבא. לשם כך, אנו מגייסים מאות עובדים לכל מערכי השירות והתמיכה, בכל אגפי החברה".

עוד ציין גלברד, כי "בשבועות האחרונים אנו מנהלים תהליך של  קליטת עובדי חברות הקבלן לשורות החברה. לפיכך, קיימנו שיחות עם ספקי שירותים ואני גאה לציין, כי מרבית מהחברות משתפות פעולה בנושא ומבינות כי טובת העובד היא להיות חלק אורגני מחברת פרטנר, המעניקה לו הטבות, תנאים סוציאליים, תגמול הוגן, אפשרויות קידום, פעילויות רווחה ועוד. במקביל להתאמת מבנה ומצבת כוח האדם לצורכי החברה, צומצם מטה החברה, וכ-50 עובדים יפרשו מהחברה".

השתתף בהכנת הידיעה: אבי בליזובסקי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים