One1ERP תיישם פרויקט ERP באופטיפלס בהיקף מיליון שקלים

הפרויקט כולל הקמה, יישום, הדרכה, הסבה ושבע שנות תפעול ותחזוקה של המערכת ● במסגרת הפרויקט, תותקן המערכת בקרב 50 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים במפעל

One1ERP מקבוצת One1 תטמיע מערכת ERP מתוצרתה במפעל אופטיפלס, לאחר שגברה במכרז ההטמעה על מידעטק. הפרויקט יחל החודש וצפוי להסתיים בעוד כחצי שנה. היקפו הכספי של הפרויקט, שכולל גם תחזוקה של המערכת למשך שבע שנים, עומד על מיליון שקלים.

אופטיפלס הוא מפעל לייצור עדשות פלסטיק השוכן בקיבוץ אושה שבעמק זבולון בצפון. הפרויקט כולל הקמה, יישום, הדרכה, הסבה ושבע שנות תפעול ותחזוקה של המערכת. במסגרת הפרויקט, תותקן המערכת בקרב 50 משתמשים ותמחשב את כלל התהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים במפעל, ביניהם: ניהול פריטים, כולל היבטים ייחודיים לתחום האופטיקה, מחירונים, מבצעים, ניהול קשרי לקוחות, ניהול רב-חברתי המאפשר ניהול לוגיסטי משותף ופיצול למאזנים שונים לפי הצורך. כמו כן, כולל הפתרון מודול לניהול מלאי ומודול לניהול הרכש. הפרויקט יכלול אף פיתוח של ממשקים למערכת ייעודית לניהול ההזמנות והייצור, מערכת שפותחה על ידי אנשי אופטיפלס.

רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, אמר, כי במסגרת ההתקשרות, תקבל אופטיפלס רישוי של גרסת הדור השלישי של מערכת ה-ERP, ששחרורה ללקוחות יחל במהלך 2011.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים