לקוח מביא לקוח

חברת רנסיס החלה בימים אלה בפרויקט ייחודי, במהלכו היא מציגה את יכולות מערכת ניהול משובי הלקוח, Attentive ACE, במשרדי לקוחותיה שלה. כך, יכולים מנהלי שירות לקוחות בחברות שונות להתרשם מתהליך שיפור חווית הלקוח באמצעות המערכת של רנסיס.

באחרונה התקיים ביקור ראשון במשרדי חברת ביטוח ישיר, ובקרוב מתוכננים מפגשים נוספים במירס וכלל ביטוח. במהלך הביקור בביטוח ישיר, הפתיע מנכ"ל החברה – רביב צולר, את הנוכחים, כאשר נכנס במהלך ההרצאה והודה לרנסיס על תרומתה לשיפור איכות שירות הלקוחות של החברה. "כחברה אשר בסיס קיומה מושתתת על שירות ישיר מול הלקוח, שמירה על רמת שביעות הרצון גבוהה של הלקוח היא תפיסת עולם וערך עליון", אמר צולר. "רנסיס עבדה בצמוד לצוות מערך שירות הלקוחות, בהובלת סמנכ"ל השירות, הגר בן עזרא, ובאמצעות ניהול איכותי וממוקד של משובי הלקוחות, אפשרה לנו לקבל תמונה מדויקת של איכות חווית שירות הלקוחות ולתת מענה מיידי ומהיר במידת הצורך".

רן ארהרד, מנכ"ל רנסיס: "ברצוני להודות לביטוח ישיר על שהסכימה לארח אותנו במשרדי החברה ולהציג בפני ארגונים אחרים בשוק את תהליכי שירות הלקוחות שביצעה. מחווה זו מעידה יותר מכל על הקשר האישי והעמוק שנוצר בינינו לבין לקוחותינו ואנו גאים על כך מאוד".

מימין: אייל ברנע, סמנכ"ל פתרונות ברנסיס; שרית חכמון, מנהלת השיווק ברנסיס; צופית בוארון, מנהלת פרויקטים, ביטוח ישיר; הגר בן עזרא, סמנכ"ל השירות בביטוח ישיר; רן ארהרד, מנכ"ל רנסיס; נדב ברקאי, מנהל מוצר ACE ברנסיס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים